ویکی مردگان متحرک

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

جمهوری مدنی فیلادلفیا

اشتراک‌گذاری

جمهوری مدنی فیلادلفیا

Civic Republic of Philadelphia

جمهوری مدنی فیلادلفیا - مردگان متحرک

نوع

تمدن

ایالت

پنسیلوانیا

سریال‌ها

فرای جهان
مردگان متحرک
آن‌هایی که زنده‌اند

جمهوری مدنی فیلادلفیا (Civic Republic of Philadelphia) همچنین به عنوان جمهوری مدنی و به سادگی جمهوری نامیده می‌شود، یک تمدن مرموز و بسیار پیشرفته و مستبد در دنیای تلویزیونی AMC است که در شهر مستحکم فیلادلفیا در پنسیلوانیا واقع شده است. جمهوری مدنی دارای حدود ۲۵۰٬۰۰۰ ساکن و ارتشی بسیار پیشرفته به رهبری سرلشکر بیل است و رسالت آن این است که خود را به عنوان آخرین امید بشریت برای بازسازی تمدن حفظ کند. جمهوری مدنی تحت حکومت نظامی و با انتقال نهایی قدرت دموکراتیک به شهروندانش پس از ده سال تأسیس شد که آن را به یکی از معدود سازمان‌هایی تبدیل کرده است که مشروعیت خاصی برای احیای ایالات متحده آمریکا دارد.

جمهوری مدنی در طول عملیات کبالت تأسیس شد. درگیری داخلی بین گارد ملی پنسیلوانیا و ارتش ایالات متحده منجر به فرار سرگرد دونالد اوکافور شد. او ارتش را به جای فیلادلفیا بمباران کرد. پس از تشکیل جمهوری مدنی، آن‌ها ائتلافی با شهرهای امن پورتلند، اورگان و اوماها، نبراسکا، و... ایجاد کردند. آن‌ها یک اتحاد سه بخشی را ایجاد کردند که جمهوری مدنی رهبر آن بود. نماد این اتحاد و همین طور نماد جمهوری مدنی سه حلقه به هم پیوسته است که هر یک نشان‌دهنده جوامع مربوطه است. از جمله تلاش‌های آن‌ها برای نجات بشریت، تلاش برای ایجاد درمانی برای ویروس وایلدفایر و اقدام متقابلی برای از بین بردن مردگان بود. همین طور مرکز تحقیقاتی جمهوری مدنی تأسیس شد که متشکل از بزرگ‌ترین ذهن‌های اتحاد و همچنین دانشجویان جوان بالقوه برای تحقیق در مورد راه‌حلی برای نجات بشریت بود. با این حال، این تلاش‌ها با قاچاق انسان و آزمایش‌های غیراخلاقی امکان‌پذیر شده بود.

پس از یک نتیجه‌گیری از جمهوری مبنی بر اینکه اوماها، مستعمره کمپوس و پورتلند هرگز به خودکفایی نخواهند رسید و در نهایت باعث فروپاشی کل اتحاد به دلیل فشار بر منابع می‌شوند، ارتش جمهوری مدنی متعاقبا کل جمعیت اوماها و مستعمره کمپوس را با استفاده از گاز کلر نسل‌کشی کرد. طرح این نسل کشی قدرت ارتش بر جمعیت غیرنظامی را تضمین کرد. گروهی از شورشیان از کشتار پورتلند توسط ارتش امتناع کردند و موفق شدند به آن‌ها در مورد نیات جمهوری مدنی هشدار دهند. این حکومت نظامی و استبداد باعث ایجاد یک قیام شد.

صفحات دیگر