ویکی توکیو ریونجرز

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

آتسوشی سندو

اشتراک‌گذاری

آتسوشی سندو

Atsushi Sendo

آتسوشی سندو - توکیو ریونجرز

نام ژاپنی

千堂 敦

نام مستعار

آکون

جایگاه

عضو باند تومان
مدیر باند تومان (خط زمانی جایگزین)

جنسیت

مذکر

تولد

۲ دسامبر ۱۹۹۱

سن

۱۳ (گذشته)
۲۵

وابسته به

صداگذار

تاکوما تراشیما

آتسوشی سندو (Atsushi Sendo) عضو دسته اول جوخه حمله از باند توکیو مانجی است. در یک خط زمانی جایگزین او به یکی از اعضای بالارده این باند تبدیل شد. او همچنین رهبر یک باند پنج نفره از دوستانش است.

شخصیت

آتسوشی اعتماد نفس قوی به عنوان رهبر گروه کوچک بزهکاران خود دارد و از دوستان خود مراقبت می‌کند. او می‌دانست که تاکویا در جنگیدن خوب نیست و به همین خاطر می‌خواست که جای او را بجنگد تا تاکویا آسیبی نبیند. او در مقطعی آماده شده بود تا کیوماسا را ​​بکشد تا خودش و دوستانش را از بردگی او نجات دهد، زیرا راه دیگری را برای خروج این وضعیت نیافته بود.

در زمان حال و پس از اولین پرش زمانی، بعد از آن که تتا کیساکی باند توکیو مانجی را تصاحب کرد، آتسوشی به مدیر باند تومان تبدیل شد. او به خاطر نجات پیدا کردن تاکمیچی از حادثه تصادف قطار که آتسوشی مقصر آن بود، به این باور رسیده بود که تاکمیچی قادر به سفر در زمان است تا این اتفاق را تغییر دهد. در این خط زمانی، آتسوشی که دیگر طاقت دریافت دستورات بیشتری را از تتا نداشت، تصمیم گرفت تا به زندگی خود پایان دهد.

تاریخچه

در خط زمانی دست نخورده، آتسوشی اقدام به چاقو زدن به ماساتاک کرد و دستگیر شد. بعد از آزاد شدنش او تبدیل به یک پانک بی‌نام شد.

صفحات دیگر