ویکی توکیو ریونجرز

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

باند توکیو مانجی

اشتراک‌گذاری

باند توکیو مانجی

Tokyo Manji Gang

باند توکیو مانجی - توکیو ریونجرز

کانجی

東京卍會

روماجی

توکیو مانجی-کای

مقر

معبد موساشی

قلمروها

شیبویا

اولین نمایش

چپتر ۲ (مانگا)

باند توکیو مانجی (Tokyo Manji Gang) که همچنین با عنوان تومان شناخته می‌شود یک باند موتورسوار مستقر در شیبویا توکیو هستند. این باند برای باورها و آرمان‌های افتخارآمیزش شناخته می‌شود و هدف از تاسیس آن ایجاد یک عصر طلایی برای خلافکاران منطقه کانتو بوده است. با این حال این تصویر به تدریج به فاسد شدن اعضای آن فرو ریخت و این باند به یک سازمان مجرمانه تبدیل شد.

تومان در سراسر حکمرانی خود چندین باند را شکست داد و رشد آن به سرعت ادامه پیدا کرد تا این که اعضایش آن را منحل کردند. با این حال دو سال بعد تومان توسط تاکمیچی هانگاکی تحت عنوان نسل دوم بازسازی شد تا باند کانتو مانجی را پایین بکشد و مانجیرو سانو را بازیابی کند.

پیش‌زمینه

اکثر اعضای این باند دانش آموزان راهنمایی هستند. اخلاقیات این باند شامل احترام به ارزش‌های هر یک از اعضا است و هرگز در برابر رفتارهای بزدلانه یا دلخراش سر فرود نمی‌آورد.

باند تومان کنونی مربوط به یکی از تایم‌لاین‌های متناوب که توسط چند فرد به طور کامل تحریف شده است. در حال حاضر، این باند تبدیل به یک سندیکای جنایی تمام عیار شده است و هر جنایتی را مرتکب می‌شود.

تاریخچه

هویت اولیه این باند مربوط به یک گروه موتورسوار مدرسه‌ای بود که توسط شش دوست دوره راهنمایی از مدارس اطراف توکیو تشکیل شده بود.

تومان در ۱۹ ژوئن، با ایده‌ی باجی بنیان شد تا بتواند با باند اژدهای سیاه مبارزه کند. اعضای این باند با شعار «اگر یکی از ما آسیب ببیند، از آنها محافظت می‌کنیم... همه برای یکی، یکی برای همه» شروع با فعالیت کرد.

این گروهی شامل دانش آموزان راهنمایی بود: مایکی، دراکن، باجی، میتسویا، پاهچین و کازوتورا. در آن زمان آن‌ها موتورسواری می‌کردند و به دنبال تفریح ​​بودند و به طور کلی فقط اوقات خوشی را سپری می‌کردند. آن‌ها به طور مداوم با هم شوخی می‌کردند، اما همه این کارها با حسن نیت بود. در سال ۲۰۰۳، میتسویا لباس‌هایی تهیه کرد که چند سال بعد به لباس رسمی تومان تبدیل شد.

چند روز قبل از روز تولد مایکی، کازوتورا قصد داشت موتوری بهتری برای مایکی بدزدد و باجی را متقاعد کرد تا با آن‌ها همراه شود. آن‌ها موتور را ربودند، اما صاحب مغازه آن‌ها را گرفت. کازوتورا برای جلوگیری از دستگیری با آچاری به این فرد ضربه زد، اما به طور تصادفی باعث مرگ او شد. کازوتورا از محاکمه رهایی یافت و به مدرسه اصلاح اخلاقی فرستاده شد. از این رو باند تومان دیگر آن گروه ساده و پاک نبود.

اعضای باند (نسل اول)

بنیان‌گذاران

اعضای شناخته

نبردها

صفحات دیگر