ویکی باب اسفنجی

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

خانه پاتریک ستاره

اشتراک‌گذاری

خانه پاتریک ستاره

Patrick Star's house

خانه پاتریک ستاره - باب اسفنجی

نوع

خانه

موقعیت

بیکینی باتم، اقیانوس آرام

نشانی

خیابان کانک ۱۲۴

اولین نمایش

«درخواست کمک»

خانه پاتریک ستاره واقع در خیابان کانک ۱۲۰ است. این مکان اولین بار در قسمت «درخواست کمک» نشان داده شد.

شرح

این خانه یک سنگ بزرگ قهوه‌ای رنگ است که یک بادنمایی زرد رنگ روی آن قرار گرفته است. این سنگ همانند یک درب دارای لولاهایی برای باز و بسته شدن است.

در قسمت‌های اول کارتون، پاتریک چیزی به غیر از یک تلویزیون خاکستری، یک صندلی سبز و یک لامپ نداشت. بعدها او همه چیز را از شن ساخت.

این خانه همچنین دارای یک حیاط است که به ندرت نشان داده شده است. در محوطه‌ی جلوی خانه یک مسیر بلند وجود دارد که خانه پاتریک را به خیابان کانک متصل کرده است.

این موضوع مشخص شده است که والدین پاتریک در مقطعی او را از بیرون انداخته‌اند و از این رو پاتریک خانه‌ی خودش را ساخته است.

خانه پاتریک ستاره

در قسمت «من با این احمق هستم» نشان داده شد که خانه‌ی پاتریک دو اتاق شامل آشپزخانه دارد. در مقطعی دیگر در قسمت «دونات شرم» حمامی در این خانه دیده شد. در قسمت «دزد صورتی» راه‌پله‌ای در خانه دیده شد. در قسمت «رشد فواره آب» پاتریک نشان داد که یک یخچال شنی در خانه خود دارد که پر از غذاهای الکی شنی است.

در قسمت «بازی‌های پوسته» مشخص شد که خانه پاتریک یک لاک است که متعلق به لاک پشتی به نام تونی است. تونی به مدت سی سال در خواب بوده است و لاک او به تدریج از ماده پوشیده شده و به شکل یک سنگ درآمده است.

صفحات دیگر