ویکی باب اسفنجی

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

خانه اختاپوس هشت‌پا

اشتراک‌گذاری

خانه اختاپوس هشت‌پا

Squidward Tentacles' house

خانه اختاپوس هشت‌پا - باب اسفنجی

نوع

خانه

موقعیت

بیکینی باتم، اقیانوس آرام

نشانی

خیابان کانک ۱۲۴

اولین نمایش

«درخواست کمک»

خانه اختاپوس هشت‌پا واقع در خیابان کانک ۱۲۲ است. این خانه در بین خانه‌های باب اسفنجی و پاتریک واقع شده است و اولین بار در قسمت «درخواست کمک» نمایش داده شد.

شرح

خانه اختاپوس هشت‌پا در واقع یادآور «موآی»، مجسمه‌های غول‌پیکر کشف شده روی جزیره ایستر است. دهان این مجسمه درب خانه و چشمان آن پنچره‌های خانه هستند.

طبقه همکف خانه شامل سه اتاق چسبیده به هم است که اتاق جلویی اتاق نشیمن است. این اتاق حاوی یک قفسه کتاب با تعداد از رکوردهای جاز اختاپوس، یک کاناپه، و یک میز پیشدستی، و تلویزیون است. پشت اتاق نشیمن، آشپزخانه واقع شده که حاوی یک یخچال، یک میز جزیره، و چهار کابینت است. اتاق نهارخوری در کنار آشپزخانه قرار گرفته که حاوی یک میز گرد با چند صندلی و یک لوستر صدفی است.

طبقه‌ی دوم خانه که از طریق راه‌پله و آسانسور قابل دسترس است اتاق خواب خانه است. در اتاق خواب یک تخت سایبان، یک میز کنار تخت، و یک کمد لباس با ساعت‌های زنگ‌دار واقع شده است. در کنار اتاق خواب، حمام با توالت، سینکی با کابینت پزشکی، و یک دوش/وان جکوزی واقع شده است. در این طبقه همچنین یک گالری وجود دارد که اختاپوس پرتره‌های خودش را می‌کشد و به نواختن کلارینت می‌پردازد.

در برخی از قسمت‌ها نشان داده شده است که این خانه یک حیاط دارد و یک باغچه در آن واقع شده است.

صفحات دیگر