ویکی وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سلسه جادوگری ساریون

اشتراک‌گذاری

سلسه جادوگری ساریون

Sorcerer's Dynasty Sarion

سلسه جادوگری ساریون - وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم

روماجی

مودوئو اوچوئو ساریون

حاکم

المسیا ال-رو ساریون

ساکنان

انسان‌ها
الف‌ها

جمعیت

+۱۰۰ میلیون

ملت‌های متحد

اولین نمایش

جلد ۶ (لایت ناول)

سلسه جادوگری ساریون (Sorcerer's Dynasty Sarion) ملتی بنیان شده و اداره شده توسط الف‌ها است. این کشور یکی از ابرقدرت‌های غربی است که در جادوی عنصری تبحر بالایی دارد.

شرح

سلسله جادوگران ساریون یک ابرقدرت است که قدرت ملی آن به اندازه‌ی ملت مسلح دوارگون قدرتمند است، در حالی که این کشور عضو شورای غربی نیست. این کشور فدراسیونی است که توسط ۱۳ خانواده سلطنتی تشکیل شده است. تاریخ ساریون حداقل به ۲۰۰۰ سال پیش بر می‌گردد.

ساریون هیچ مذهب ملی ندارد. امپراتور ادعا می‌کند که از نوادگان خدا است و همه ادیان دیگر را ممنوع کرده است. به همین دلیل آن‌ها از عضویت در شورای غربی رد شدند و به ابرقدرتی منزوی تبدیل شدند. با این حال، ساریون روابط تجاری خود را با سایر پادشاهی‌ها حفظ کرده است.

یک باغ زیبا و کم نظیر در پشت قلعه امپراتور واقع شده است. حفظ این باغ مزایای بیشماری برای خاندان از جمله ارزش پولی آن دارد. کل این باغ بدون هیچ مالیاتی نگهداری می‌شود.

محصولات

برترین محصولی که در این کشور تولید می‌شود هومونکولوس (آدمک) است.در مقطعی دیده شده که یکی از اشرافیان به نام ارالد گریم والد، قادر به ساخت یک انسان واقع‌بینانه شد تا از آن در سفر به کشورهای خارجی استفاده کند. این آدمک بسیار خوب ساخته شده بود و از بدن واقعی انسان قابل تشخیص نبود.

گفته شده است که این کشور می‌تواند هم بدن‌های هومونکولوس انسانی و هم الفی را تولید کند و آن‌ها را در بازار سیاه بفروشد. همان طور که مشاهده شد یوکی کاگورازاکا به عنوان رئیس انجمن آزاد قادر شد با استفاده از رابطه‌های خود یکی از آن‌ها را به دست آورد.

صفحات دیگر