ویکی وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

امپراتوری مقدس روبریوس

اشتراک‌گذاری

امپراتوری مقدس روبریوس

Holy Empire Ruberios

امپراتوری مقدس روبریوس - وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم

روماجی

شینسی هوکوکو روبریوسو

بنیان‌گذار

حاکم

لویی ولنتاین (امپراتور پاپ)

شهرها

رون (پایتخت)

ساکنان

انسان‌ها
ومپایرها
نیمه-انسان‌ها

جمعیت

+۲۰ میلیون

اولین نمایش

جلد ۶ (لایت ناول)
قسمت ۳۸ (انیمه)

امپراتوری مقدس روبریوس (Holy Empire Ruberios) مقر تئوکراتیک کلیسای مقدس غربی است.

این کشور توسط امپراتور پاپ لویی ولنتین هدایت می‌شود ، فردی که به طور مخفیانه یک ومپایر است و تحت فرمان یک ارباب شیطانی به نام لومینوس ولنتاین که حاکم حقیقی روبریوس است خدمت می‌کند. برادر دوقلوی او یعنی روی ولنتین تا زمان مرگش نقش «ارباب شیطانی خبیث» را بازی می‌کرد تا از این طریق روبریوس را علیه یک تهدید همیشگی متحد نگه دارد.

این کشور برای به دست آوردن قدرت نظامی و افزایش روحیه در میان مردم، محفل شوالیه مقدس را بنیان کرد که اغلب متشکل از افراد احضار شده از جهان دیگر مثل هیناتا ساکاگوچی بود. این شوالیه‌ها به عنوان یک نیروی نظامی قدرتمند در سراسر جهان شناخته می‌شدند.

تاریخچه

ریشه‌های بنیان شدن روبریوس را می‌توان در بیش از ۲۰۰۰ سال پیش جستجو کرد، زمانی که لومینوس ولنتاین، یک ارباب شیطانی، ملت اصلی خود یعنی نایتروز را که متشکل از ومپایرها بود از دست داد. ملت او به دلیل هجوم‌های تصادفی و مخرب ولدورا از دست رفت. این رویداد او را مجبور کرد که مخفی شود و قدرت خود را تقویت کند، و از همان ابتدا فرصتی برای ایجاد یک کشور جدید ایجاد کند.

سرانجام این شانس در طول جنگ بزرگ تنما برای او به دست آمد، رویدادی که در آن ارتشی از فرشتگان از بهشت ​​فرود آمدند و بر جهان فرمانروایی کردند تا جامعه بشری را از پیشرفت بیش از حد محدود کنند. لومینوس از هرج و مرج به وجود آمده نهایت استفاده را کرد و خود را به عنوان یک الهه مطرح کرد. به لطف قدرت عظیمی که او به عنوان یک ارباب شیطان حقیقی داشت، لومینوس به راحتی پیروان زیادی را جذب کرد. مذهب جدید او به سرعت توسط بازماندگان انسانی که به طور دسته‌جمعی به سوی او پناه می‌بردند، پذیرفته شد و سرانجام فرصت‌هایی را برای ایجاد یک امپراتوری فراهم کرد.

نیروی نظامی

امپراتوری مقدس روبریوس یکی از قدرتمندترین قدرت‌های نظامی در جهان است. توانایی‌های نظامی آن‌ها توجه امپراتوری شرقی را به عنوان یکی از اهداف اصلی‌شان جلب کرده است.

صفحات دیگر