ویکی ظهور قهرمان سپر

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

لارک برگ سیکل

اشتراک‌گذاری

لارک برگ سیکل

L'Arc Berg Sickle

لارک برگ سیکل - ظهور قهرمان سپر

لقب

لارک
پسر
نوبوناگا

نژاد

انسان

سن

اوایل دهه ۲۰

پیشه

دارنده سلاح تابع
پادشاه کشوری بی‌نام
پرنس کشوری بی‌نام (قبلا)

سطح

۷۵ (جهان رافتالیا)
تقریبا ۱۳۵ (جهان گلس)

سلاح

داس تابع

خانواده

پدر و مادری بی‌نام

اولین نمایش

قسمت ۲۲ (انیمه)
جلد ۵، فصل ۳۳ (مانگا)
جلد ۵، فصل ۵ (لایت ناول)

صداگذار

جون فوکویاما

لارک برگ سیکل (L'Arc Berg Sickle) که همچنین با نام قهرمان داس شناخته می‌شود، دارنده داس تابع از جهانی در آن سوی موج است. او همچنین پادشاه کنونی کشوری است که کیزونا کازایاما در آن احضار شد.

شخصیت

لارک فردی بی‌خیال و آسان‌گیر است و مسیری بسیار آرام را برای هر مشکلی طی می‌کند. به گفته نائوفومی او مثل یک برادر بزرگ‌تر است. او به مانند گلس دارای یک روحیه جنگجو است که در طول جنگ با نائوفومی آن نشان داد.

او فقط با نگاه کردن به فردی می‌تواند شخصیت آن فرد را قضاوت کند. او همچنین یک جنبه‌ی کودکانه دارد که این موضوع در هنگام سوار شدن بر یک کشتی به مقصد مجمع‌الجزایر کال میرا آشکار شد. او عادت دارد که افراد جوانتر از خود را «کیدو» خطاب کند. او اخلاقیات بالایی دارد و دوست ندارد به کسی که به ماموریتش بی‌ربط است صدمه‌ای بزند. او به اندازه کافی کاریزماتیک است تا افراد خوب را به سمت خود جذب کند.

پیش‌زمینه

لارک پادشاه کشور کوچکی است که محل زندگی کیزونا، قهرمان شکار است. وقتی پدر او درگذشت، تاج و تخت به او سپرده شد. او دوست ندارد خودش را به خاطر اختیاراتش محدود کند. با وجود شخصیت او در آسان گرفتن کارها، اما این کشور ظاهرا در وضعیت خوبی قرار دارد و افراد با استعدادی برای او کار می‌کنند.

نائوفومی در مورد این موضوع که لارک از اختیارات بالایی برخوردار است و این که مردم عمیقا به دستورات او فکر می‌کنند مشکل داشت. او پی برد که مردم این کشور پشت حرف‌های لارک هستند و از او پشتیبانی می‌کنند.

صفحات دیگر