ویکی رزیدنت ایول

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کپی‌های رز

اشتراک‌گذاری

کپی‌های رز

Rose Copies

کپی‌های رز - رزیدنت ایول

محل تولد

لایه اصلی، قلعه دیمیترسکو

محل مرگ

لایه اصلی، قلعه دیمیترسکو

وابسته به

جنسیت

مونث

نمایش‌ها

کپی‌های رز (Rose Copies) مجموعه‌ای از اقدامات شکست خورده برای تکثیر رزماری وینترز بودند. آنها زاییده‌ی افکار خدای سیاه یا به طور خاص، آگاهی مستقلی بودند که در درون سوپر ارگانیسم مبتنی بر مادر میراندا قرار داشتند.

آن‌ها به عنوان اقدامی برای ایجاد حامل برای دختر متوفی میراندا ایجاد شدند، اما نتایج به دست آمده کمتر از ایده آل میراندا بود. به غیر از ظاهر، آن‌ها شباهت بسیار کمی به رزماری وینترز واقعی داشتند، زیرا قدرت‌های مشابه او را نداشتند. وقتی میراندا متوجه شد که آن‌ها در شرایط وحشت شدید، توانایی‌هایی شبیه به رز را نشان می‌دهند، آن‌ها به یک نسخه‌ی تحریف‌شده از قلعه دیمیترسکو فرستاد. اولین ساخته‌ی میراندا یعنی دوک نقابدار نیز به عنوان شکنجه‌گر آن‌ها عمل می‌کرد.

در طبقه اول، کپی‌های رز در یک سری آزمایش قرار گرفتند و توسط چهره خواران تحت شکار قرار گرفتند. آن‌ها یک هدف مشترک در بازیابی کریستال تصفیه‌کننده داشتند که در پشت یک مکانیزم قفل شده بود. بسیاری از آن‌ها قادر به رسیدن به این مکان نبودند و بلافاصله گرفتار می‌شدند و با اجسادشان در اطراف سالن‌های قلعه قابل مشاهده بود.

در لایه اصلی قلعه، کپی‌های رز به شدت مثله شده بودند و به عنوان چهره خوار بازیابی می‌شدند تا رز واقعی را در سفرش برای بازیابی کریستال ناتوان کنند. رز همچنین کشف کرد که خدای سیاه این نسخه‌ها را به دنیا می‌آورد.

گفته شده است که این نسخه‌ها اغلب عاری از احساسات هستند و ظرفیت محدودی در الگوهای گفتاری دارند.

صفحات دیگر