ویکی رزیدنت ایول

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ریکاردو ایروینگ (Ricardo Irving)

اشتراک‌گذاری

ریکاردو ایروینگ

Ricardo Irving

ریکاردو ایروینگ (Ricardo Irving) رزیدنت ایول

تاریخ تولد

حوالی سال ۱۹۷۹

تاریخ مرگ

۷ مارچ ۲۰۰۹

پیشه

پژوهشگر ترایسل، دلال بازار سیاه سلاح‌های بیولوژیکی

اولین نمایش

Resident Evil 5

ریکاردو ایروینگ (Ricardo Irving) یک دلال آمریکایی در بازار سیاه سلاح‌های بیولوژیکی است که بعد از حوادث تراگریجیا حضوری جهانی پیدا کرد. در مقعطی BSAA به فعالیت‌ها ایروینگ مشکوک شد و حضور او را در کیجوجو تائید کرد، به این ترتیب یک عملیات به منظور متوقف کردن او آغاز شد که حادثه مربوط منطقه خودمختار کیجوجو را رقم زد.

بیوگرافی ایروینگ

BSAA از زمان حادثه تخریب راکون سیتی در سال ۱۹۹۸ به ایروینگ مظنون بود، با این حال تمام مدارک مربوط به او و این که او در آنجا چه کاری انجام می‌داد به همراه شهر نابود شد.

فعالیت‌های ایروینگ در زمینه سلاح‌های بیولوژیکی، حداقل به اواسط دهه ۲۰۰۰ برمی‌گردند، زمانی که او به عنوان یک شریک ارشد در پژوهش‌های غیرقانونی ترایسل در زمینه این نوع سلاح‌ها مشارکت داشت، و با مدیر بخش آفریقای ترایسل یعنی اکسلا جیونه، و همین طور پژوهشگر سابق آمبرلا یعنی آلبرت وسکر همکاری می‌کرد.

ایروینگ سلاح‌ها را با گروه‌های تروریست معامله می‌کرد و با سود حاصل از این تجارت غیرقانونی و پرسود به سرمایه‌گذاری دوباره روی سلاح‌های بیولوژیکی می‌پرداخت. فعالیت‌ها و معاملات او در نقاط مختلف دنیا انجام می‌شد.

در سال ۲۰۰۶، ایروینگ تماسی از پاتریک، خدمتکار مدیر عامل داروسازی آمبرلا یعنی آزول ای. اسپنسر دریافت کرد و یک قرار ملاقات بین اسپنسر و وسکر تنظیم کرد.

مرگ

به دنبال فعالیت‌های ایروینگ در آفریقا، او در نهایت با تلاش‌های کاپیتان جاش، کریس ردفیلد و شوا آلومار گرفتار شد. اروینگ که انتخاب دیگری نداشت اقدام به تزریق یک انگل پلاگای گونه برتر به خود کرد، با این حال فرم جهش‌یافته‌ی او نیز کافی نبود و او به طور حیاتی مجروح شد. او در نهایت با افشا کردن موقعیت یک آزمایشگاه مخفی روی عرشه قایق خود جان داد.

صفحات دیگر