ویکی وان پیس

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

سرافیم

اشتراک‌گذاری

سرافیم

Seraphim

سرافیم - وان پیس

نام ژاپنی

セラフィム

روماجی

سرافیمو

ویژگی‌ها

کلون‌های جوان‌شده‌ی شیچیبوکای
بیولوژی لونری
مردمک‌های ستاره‌ای شکل

وابسته به

پیشه

سایبورگ‌ها، سلاح‌های زنده

اولین نمایش

چپتر ۱۰۵۹
قسمت ۱۰۸۷

سرافیم‌ها (Seraphim) واحدهای جدید پاسیفیستا هستند که توسط گروه علمی ویژه مارین‌ها توسعه یافتند تا جایگزین هفت شیچیبوکای شوند و به یکی از سه قدرت برتر تبدیل شوند. آن‌ها سلاح‌های زنده‌ای هستند که بر پایه اعضای سابق اعضای شیچیبوکای کلون‌سازی شده‌اند، و همچنین از خون لوناری کینگ بهره می‌برند.

آن‌ها در حال حاضر ساکن جزیره اگ‌هد هستند، جایی که خالق‌شان یعنی وگاپانک در آنجا سکونت دارد.

اقدامات و نقش سرافیم‌ها باعث شد تا آن‌ها به آنتاگونیست‌های جانبی ارک اگ‌هد تبدیل شوند.

اعضا

بیولوژی و رفتار

سرافیم‌ها کلون‌هایی از هفت جنگسالار سابق هستند که با استفاده از ترکیبی از فاکتور اصل و نسبی و ژنتیک قبیله لونری، به ویژه آلبر ایجاد شده‌اند. آن‌ها تحت یک فرآیند رشد سریع قرار می‌گیرند و ماده‌ای به نام خون سبز به آن‌ها تزریق می‌شود. آن‌ها به کمک عامل اصل و نسبی می‌توانند توانایی‌های میوه شیطانی کاربر هدف را تقلید کنند. با توجه به تمام فناوری‌هایی که باید در ایجاد و نگهداری آن‌ها استفاده شود، ساخت یک سرافیم بسیار پر هزینه است. این موضوع می‌تواند ناشی از کمیاب بودن DNA لونری باشد. به‌خاطر ویژگی‌های منحصربه‌فردی که این کلون‌ها دارند، وگاپانک آن‌ها را در بالاترین دستاورد علمی می‌داند.

مانند پاسیفیستای اولیه، سرافیم‌ها نیز وظایف خود را به شیوه‌ای آرام و روباتیک انجام می‌دهند. سرافیم طوری برنامه‌ریزی شده است که فقط از دستورات مستقیم پنج ارشد، وگاپانک و سنتومارو به همین ترتیب اطاعت می‌کنند. موارد دیگر از جمله ماموران CP0، باید دارای یک «تراشه اقتدار» باشند تا بتوانند به آن‌ها فرمان دهند، اگرچه افرادی که قبلا ذکر شد همچنان تسلط بیشتری دارند. فرمان دادن به آن‌ها از راه دور (مثل استفاده از دن دن موشی) کاربرد ندارد. علاوه بر این، هنگامی که سرافیم‌ها فرمانی را دریافت می‌کنند، فقط می‌توانند آن را با فرمانی از شخصی بالاتر بازنویسی کنند. حتی فرد با اختیارات مساوی قادر به چنین کاری نیست.

اگرچه آن‌ها به صورت مصنوعی ساخته شده‌اند اما ماهیت‌شان تا حدی بیولوژیکی است که ظاهرا قادر به پیر شدن هستند و بنابراین با بالغ شدن قوی‌تر می‌شوند. علاوه بر این، به لطف طبیعت بیولوژیکی‌شان می‌توانند احساسات‌شان را ابراز کنند و توانایی گفتار دارند. آن‌ها همچنین بسته به شرایط، توانایی تصمیم‌گیری محدودی دارند. همچنین این امکان وجود دارد که یک سرافیم ویژگی‌های مربوط به «اهداکننده» خود را حفظ کند، مثل اس-اسنیک که کلون بوا هانکوک است و محبت مشابه او را نسبت به مانکی دی. لوفی دارد.

صفحات دیگر