ویکی وان پیس

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

رید سوت (Raid Suit)

اشتراک‌گذاری

رید سوت

Raid Suit

رید سوت (Raid Suit) - وان پیس

رمانجی

ریدو سوتسو

اولین نمایش

چپتر ۸۲۵
قسمت ۷۸۴

رِید سوت (Raid Suit) لباس‌های ویژه و پیشرفته‌ای هستند که برای مبارزه طراحی شده‌اند. آن‌ها در پادشاهی جرما توسعه یافتند و منحصرا توسط خانواده سلطنتی وینسموک استفاده می‌شوند.

توانایی‌ها و قدرت‌ها

فعال سازی

کاربران برای پوشیدن این لباس به سادگی باید قوطی حاوی لباس را روی ناحیه‌ی کمر خود قرار دهند و با چرخشی لباس آزاد می‌شود. به نظر می‌رسد که قوطی‌های رید سوت از نظر بیومتریک قفل شده‌اند، به این معنی که هر لباس فقط می‌تواند توسط کاربر تعیین‌شده باز شود.

غیرفعال کردن

رید سوت (Raid Suit)
سانجی در حال غیرفعال کردن رید سوت خود

به منظور غیرفعال کردن رید سوت، کاربر می‌تواند هر دو دست خود را جلوی کمرش قرار دهد و لباس به داخل قوطی بازگردد.

توانایی‌های عمومی

رید سوت (Raid Suit)
رید سوت در برابر میوه شیطانی زوئن باستانی

این لباس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که توانایی‌های جنگی طبیعی کاربر را تا حد زیادی افزایش دهند. در طول مهمانی چای، پسران وینسموک (منهای سانجی) اظهار داشتند که بدون این لباس‌ها مبارزه کردن با دزدان دریایی بزرگ برایشان دشوار خواهد بود. پس از پوشیدن لباس‌ها، آن‌ها به راحتی با چندین جنگنده برتر خدمه بیگ مام جنگیدند. آن‌ها همچنین در برابر آتش و حملات آتشین مقاوم هستند.

سانجی خاطرنشان کرد که از سومین باری که این لباس را پوشید، بدنش احساس عجیبی داشت، البته احساس بدی نبود. به نظر می‌رسد که استفاده مکرر از رید سوت باعث شد تا سانجی همان پیشرفت‌های ژنتیکی خواهر و برادرانش را بیدار کند، چیزی که تا آن زمان سرکوب شده بود. سانجی در طول مبارزه خود با کویین، پس از اینکه تقریبا تا حد مرگ له شد، دوباره روی پا ایستاد و قادر به حرکت بود، در حالی نیمی از استخوان‌هایش شکسته شده بود. بدن او تقریبا بلافاصله به حالت معمول خود برگشت.

چکمه

رید سوت (Raid Suit)
یونجی در حال شناور شدن با رید سوت خود

چکمه‌ها دارای شتاب‌دهنده‌ها و دستگاه‌های شناوری هستند که به کاربر اجازه می‌دهد در هوا معلق بماند، فواصل زیادی را بپرد و قدرت لگد زدن خود را تا حد زیادی افزایش دهد.

شنل

شنل‌های این لباس‌ها ضد گلوله هستند و قادرند در برابر رگباری از تیراندازی تپانچه‌ها مقاومت کند. با این حال زمانی که دزدان دریایی بیگ مام از گلوله‌های مخصوصی استفاده کردند، موفق شدند تا به این لباس‌ها نفوذ کنند و چهار خواهر و برادر وینسموک را به شدت مجروح کنند.

توانایی‌های فردی

علاوه بر پیشرفت‌های کلی ارائه شده که در همه رید سوت‌ها وجود دارد، اما هر لباس می‌تواند توانایی‌های منحصر به فردی را به کاربر خود بدهد.

ضعف‌ها

برخلاف لباس‌های فعال، قوطی‌ها کاملا در برابر حملات آسیب‌پذیر هستند. آسیب کافی به قوطی لباس منجر به انفجار و از بین رفتن محتویات آن می‌شود. همانطور که سانجی قوطی لباس خود را بات ضربه‌ای محکم له کرد و از بین برد.

صفحات دیگر