ویکی ناروتو / بوروتو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

مایت گای

اشتراک‌گذاری

مایت گای

Might Guy

مایت گای - ناروتو / بوروتو

تاریخ تولد

۱ ژانویه

جنسیت

مذکر

سن

بخش اول: ۲۷-۲۶
بخش دوم: ۳۱-۳۰

وابسته به

تیم

  • تیم چوزا
  • تیم گای
  • لشگر سوم

درجه

بخش اول:جونین

خانواده

مایت دای (پدر)

گونه طبیعت

  • رهاسازی آتش
  • رهاسازی برق

مایت گای (Might Guy) یک جونین از دهکده کونوهاگاکوره است. او یک استاد تایجوتسو است که به رهبری و تعلیم اعضای تیم گای می‌پردازد.

بیوگرافی مایت گای

مایت گای رهبر سختکوش تیم گای است. او یکی از قوی‌ترین نینجاهای کونوها است به طوری که از بچگی رقیبی برای کاکاشی هاتاکه بوده است. شخصیت او به مانند یکی از شاگردانش از بروس لی الهام گرفته شده است.

شاگرد شماره یک او راک لی است. اگرچه تعامل بین آن‌ها اندک است اما گای نشان داده است که عمیقا به شاگردش اهمیت می‌دهد و او را همانند فرزند نداشته‌اش می‌داند. او به لی نحوه‌ی باز کردن دروازه‌های هشتگانه چاکرا (که اصلا کار آسانی نیست) را آموزش داده است.

در بخش اول مجموعه، گای در هنگام امتحانات چونین، شاگرد خود را از استفاده‌ی یک جوتسوی ممنوعه علیه ساسوکه اوچیها منع کرد. او در مقطعی دیگر از راک لی و همین طور ناروتو و شیکامورا در تقابل با گارا محافظت کرد. او همچنین سابقه‌ی نجات کاکاشی، کورنای و آسوما در مقابل ایتاچی و کیسامه را داشته است. زمانی که ساسوکه در هنگام مبارزه با ایتاچی مجروح شد این گای بود که او را به بیمارستان رساند.

در بخش دوم مجموعه، تیم او به عنوان پشتیبان به تیم کاکاشی در ماموریتی برای نجات گارا کمک‌رسانی کرد. او در مقطعی با کلون کیسامه درگیر شد و با باز کردن دروازه ششم او را ناکار کرد. مدتی بعد، زمانی که او ناروتو را برای رفتن به یک جزیره پنهان در سرزمین برق همراهی می‌کرد، باری دیگر مقابل کیسامه و این بار مقابل نسخه واقعی او قرار گرفت. او با باز کردن دروازه هفتم و به واسطه یک ضربه‌ی فوق‌العاده موفق به شکست این نینجای فراری شد. گای با وجود این که به طور کامل نبرد پیشین بازیابی نشده بود اما برای مبارزه در جنگ بزرگ پیش رو، تحت فرماندهی کاکاشی به لشکر سوم پیوست.

گای در هنگام جنگ جهانی شینوبی چهارم از تمام دروازه‌های هشتگانه خود در مقابل مادارای جینچوریکی ده-دم استفاده کرد و این اقدام او تاثیر بسیاری روی بازیابی قدرت ناروتو و ساسوکه داشت،‌ هر چند که گای با این کار تا آخر عمرش فلج شد.

توانایی‌ها

آمار و ارقام

صفحات دیگر