بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

لاپلاس

اشتراک‌گذاری

لاپلاس

Laplace

لاپلاس - موشوکو تنسی: تناسخ بیکار

لقب

خدای شیطان/جادو
خدای تکنیک
پادشاه اژدهای شیطان جادو (قبلا)
خدای اژدهای دوم (قبلا)

نژاد

شیطان/اژدها
نژاد شیطان (خدای شیطان/جادو)
قبیله اژدها (خدای تکنیک)

جنسیت

مذکر

سن

+۳۲٬۸۹۰

درجه

خدای شیطان/جادو
خدای تکنیک
پادشاه اژدهای شیطان/جادو (قبلا)
خدای اژدها (قبلا)

لاپلاس (Laplace) هم خدای شیطان/جادو است که ۵۰۰ سال پیش یک کمپین ضد بشری را راه‌اندازی کرد، و هم خدای تکنیک است که سیستم هفت قدرت جهانی را ایجاد کرد. این دو لاپلاس در گذشته یک موجودیت بوده‌اند که توسط خدای مبارزه به دو نیم تقسیم شده است. در حالی که گفته می‌شود او در آینده احیا می‌شود اما هیچ کدوم از دو نیمه‌ی او در داستان اصلی آشکار نشده است.

پیش‌زمینه

لاپلاس پادشاه اژدهای جادو/شیطان و تنها بازمانده از از پنج ژنرال اژدها پس حادثه ویرانی چهار جهان بود که به دنیای انسان‌ها فرار کند. او پس از مردن نسل اول خدای اژدها تبدیل به نسل دوم خدای اژدها شد.

لاپلاس از دنیای در حال فروپاشی اژدها فرار کرد و به دنیای انسان‌ها رفت و روی روش‌ها و فنون‌هایی برای سرنگونی خدای بشری تحقیق کرد. او فنونی که طی مدت‌ها توسعه داده بود را به کسانی که خود را «خدای اژدها» می‌نامیدند، آموزش داد. او همچنین قدرتی را به اورستد که از گذشته به آینده آمده بود داد، و اعلام کرد که او دارای بزرگترین قدرت در میان قبیله اژدها است.

لاپلاس به یک جنگ جهانی میان نژاد شیطان و انسان رفت و در آنجا علیه «خدای مبارزه» جنگید، کسی که از فرستاده‌های خدای بشری بود. روح لاپلاس به دو نیم تقسیم شد و او حافظه خود را از دست داد و به دو نفر تبدیل شد؛ یکی خدای شیطان/جادو که از انسان‌ها نفرت داشت و دیگری خدای تکنیک که هدفش سرنگونی خدا بود.

خدای شیطان/جادو قدرت اژدها را از دست داد. او فقط مقدار زیادی از دانش جادویی را به خاطر داشت و این که او باید قطعا «انسان» را بکشد. برای این منظور، او نژاد شیاطین را برای نابودی «نژاد بشری» جمع کرد. او به همان شیوه اورستد نفرین شد اما او قادر شد تا این نفرین را نژاد سوپرد منتقل کند.

خدای تکنیک لاپلاس نیز قدرت جادو را از دست داده بود، و فقط حجم عظیمی از تکنیک‌ها را به خاطر داشت و این که قطعا باید آن‌ها را آموزش دهد و به کسی منتقل کند. بنابراین خدای تکنیک هفت قدرت بزرگ جهانی را ایجاد کرد و خود را وقف مطالعه این تکنیک‌ها کرد.

صفحات دیگر