ویکی موشوکو تنسی: تناسخ بیکار

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

اریس بورئاس گریرات

اشتراک‌گذاری

اریس بورئاس گریرات

Eris Boreas Greyrat

اریس بورئاس گریرات - موشوکو تنسی: تناسخ بیکار

نام مستعار

سگ دیوانه

لقب

پادشاه شمشیر دیوانه
پادشاه شمشیر

نژاد

انسان

جنسیت

مونث

خانواده

فیلیپ بورئاس گریرات (پدر)
هیلدا گریرات (مادر)
سائوروس بورئاس گریرات (پدربزرگ)
۲ برادر بی‌نام

گروه

بن بست (قبلا)

پیشه

ماجراجو

درجه

A انجمن ماجراجو
پادشاه شمشیر
سنت شمالی

اولین نمایش

جلد ۲ (لایت ناول)
چپتر ۶ (مانگا)
قسمت ۵ (انیمه)

صداگذار

آی کاکوما

اریس بورئاس گریرات (Eris Boreas Greyrat) یک دختر نجیب‌زاده و از بستگان دور رودئوس است. او یک شخصیت تند مزاج اما با پتانسیل بالا در سبک خدای شمشیر است. او در طول سفرش به خانه که به دنبال حادثه تلپورت بود نسبت به رودئوس علاقه‌مند شد.

شخصیت

اریس قبل از ملاقات با رودئوس فردی خشن، قوی، تخس و بی‌رحم بود و شخصیتی شبیه به پدربزرگش سائوروس داشت. در طول مدت حضور خود در کنا رودئوس او همچنان تمایلات خشونت‌آمیز داشت، اما پس از دهمین سالروز تولد رودئوس بسیار تغییر کرده و با هر کسی که احساس و نیت بدی علیه رودئوس داشت، با خشونت رفتار می‌کرد. با وجود پرخاشگری بیرونی او، اما اریس تا حدی فردی خجالتی است. او و رودئوس دارای عقده حقارت متقابل هستند که هر دو تصور می‌کنند دیگری فوق‌العاده‌تر از خود است، که به راحتی منجر به سوء تفاهماتی بین آن‌ها می‌شود. همین موضوع باعث شد تا او رودئوس را ترک کند و برای آموزش به سرزمین مقدس شمشیرها برود تا با رودئوس برابر شود.

اریس در دوران اقامت خود در سرزمین مقدس شمشیر، به فردی ساکت و کم‌حرف تبدیل شد چرا که با وسواس زیادی تمرین می‌کرد تا قوی شود. او خاطرات شکست خوردن از اورستد و دیدن رودئوس در حالت تقریبا مرده را به خاطر می‌آورد.

اریس با دیدن چیزهایی که تا به حال ندیده است به راحتی هیجان زده می‌شود مانند خانه های دهکده میگورد که از پوسته‌های لاک پشت غول‌پیکر ساخته شده‌اند.

او در ابتدا تمایل داشت تا به طور مداوم عطش خونین خود را آزاد کند، اما بعدا پس از سال‌ها آموزش در سرزمین مقدس شمشیرها آن را کنترل کرد. او به دلیل شخصیتی که دارد، «سگ دیوانه» یا پادشاه شمشیر دیوانه نامیده می‌شود.

پیش‌زمینه

بورئاس عضو یکی از بزرگترین خانواده‌های نجیب‌زاده در پادشاهی آسورا بود که بر منطقه فیتوئا فرمانروایی می‌کرد. رفتار او قبل از ملاقات با رودئوس غیرقابل کنترل و خشونت آمیز بود. او به عنوان یک نجیب‌زاده فردی ناموفق محسوب می‌شود. پس از حادثه تلپورت، او با رودئوس و رویجرد همراه شد تا عازم اقلیم مرکزی شود. مدتی پس از شروع آموزش‌هایی در سرزمین مقدس شمشیرها، او عنوان بورئاس را از نام خود کنار گذاشت.

در آن زمان، بزرگترین افراد تاثیرگذار روی او پدربزرگش سائوروس بورئاس گریرات و گیلین ددولدیا بودند.

هنگامی که اریس به سرزمین مقدس شمشیرها رسید، گال به توانایی‌های او در شمشیرزنی برای از بین بردن اورستد علاقه نشان داد. اریس پس از شکست دادن جینو بریتس و نینا، با گال مبارزه کرد و بلافاصله ضربه خورد و مجروح شد. گال سپس به گیلین گفت که به زخم‌های اریس رسیدگی کند و به اریس درجه سنت سبک شمشیر خدا را اعطا کرد و شخصا به آموزش او پرداخت.

اریس بورئاس گریرات
ملاقات اریس با گال در سرزمین مقدس شمشیرها

در طی ۶ ماه بعدی، اریس شمشیرزنی خود را در شبه جزیره‌ای واقع در شمال دوجو آموزش دید. یک روز پس از بازگشت از تمرین شمشیرزنی، اوبر کوروت در راه دوجو ایستاده بود و اریس به او گفت که حرکت کند، و سرانجام درگیری بین آن‌ها ایجاد شد. با وجود این که اریس شمشیر خود را در طول این مبارزه از دست داد اما همچنان به حمله خود ادامه داد و باعث شد که اوبر به این نتیجه برسد که برای متوقف کردن اریس باید او را بکشد اما سرانجام گال این مبارزه را متوقف کرد. اریس روی برف سقوط کرد و ناامید شد، و اوبر به گال گفت که این اولین بار است که چنین شمشیرزن جدی را دیده است. یک سال بعد، اریس با آموزش اوبر تبدیل به یک سنت شمالی شد.

اریس بورئاس گریرات
اریس عطش خونین خود را آزاد می‌کند و به اوبر حمله می‌کند.
صفحات دیگر