بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

لوک نوتوس گریرات

اشتراک‌گذاری

لوک نوتوس گریرات

Luke Notos Greyrat

لوک نوتوس گریرات - موشوکو تنسی: تناسخ بیکار

نام مستعار

لوک
ایکمن

نژاد

انسان

جنسیت

مذکر

تولد

K404

مرگ

K4XX

سن

۱۳-۱۵ (جلد ۳-۵)

بستگان

پیلمون نوتوس گریرات (پدر)
نورن گریرات (دختر عمو)
آیشا گریرات (دختر عمو)

وابسته به

پادشاهی آسورا
آکادمی جادوی رانوئا
جناح شاهزاده آریل

پیشه

شوالیه نگهبان
دانش‌آموز
شوالیه پادشاهی آسورا

درجه

سبک خدای شمشیر میانی

لوک نوتوس گریرات (Luke Notos Greyrat) شوالیه و نگهبان آریل آنموی آسورا و یک نجیب‌زاده ارشد است. او همچنین پسرعموی رودئوس گریرات است.

شخصیت

اگرچه او اغلب در اطراف دختران می‌چرخد، اما با سرور خود یعنی آریل آنموی آسورا با نهایت احترام رفتار می‌کند و امنیت و رفاه او را در اولویت خود قرار می‌دهد.

او با فریب هیتوگامی به دشمنی با رودئوس روی آورد و عقل خود را از دست داد. با این حال، در نهایت آریل توانست او را هوشیار کند.

پیش‌زمینه

لوک در خانواده نوتوس گریرات و به عنوان یک نجیب‌زاده ارشد در پادشاهی آسورا به دنیا آمد. او در جوانی همراه با دریک ردبت به عنوان شوالیه نگهبان شاهزاده دوم یعنی آریل آنموی آسورا منصوب شد.

او با وجود برخورد بی‌پروا با دختران اما در انجام وظایف خود بسیار پرشور است. او به قدری به شاهزاده آریل وفادار بود که در مقطعی حتی بدون شمشیر و با وجود آن که می‌دانست شکست می‌خورد سعی کرد از آریل محافظت کند، حتی پس از آن که دریک در جلوی چشمان او کشته شد.

پس از نجات یافتن توسط سیلفی که به دلیل حادثه متاستاز به آنجا منتقل شده بود، لوک همچنان به وظیفه خود در محافظت از پرنسس آریل ادامه داد و سیلفی نیز در این ماموریت کنار او قرار گرفت.

صفحات دیگر