ویکی مورتال کمبت

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کی‌آس‌رلم (Chaosrealm)

اشتراک‌گذاری
کی‌آس‌رلم (Chaosrealm)

کِی‌آس‌رلم (Chaosrealm) که همچنین با نام قلمروی آشوب شناخته می‌شود، یکی از شش قلمرو اصلی در مجموعه بازی مورتال کامبت است.

درباره کی‌آس‌رلم

کی‌آس‌رلم قلمرویی است که در آن هرج و مرج توسط ساکنانش به عنوان یک دین ستایش و اجرا می‌شود. بنابراین بر خلاف سایر قلمروها، هیچ شکلی از حکومت در آن وجود ندارد. این قلمرو طبیعتی آشفته از جهان خود را منعکس می‌کند و آزادی مطلق را والاترین آرمان می‌داند. آن‌ها از هرج و مرج لذت می‌برند و در هرج و مرج مطلق زندگی می‌کنند. این قلمرو نقطه مقابل اوردررلم (قلمروی نظم) است.

نیروهای اوردررلم به دنبال کنترل کی‌‌آس‌ریلم و ذخایر عظیم آبی آن هستند. بر اساس Mortal Kombat: Deception's Konquest mode این قلمرو همچنین دارای محلی به نام استخر سالخوردگی است که در انتهای یک هزارتوی کوچک واقع شده است. به نظر می‌رسد هرکسی را که از آن عبور کند «احساس پیری می‌کند» یا «تغییر می‌کند». کی‌آس‌رلم همچنین دارای گورستانی است که اهالی این قلمرو آن را مقدس می‌دانند. از آنجایی که آشوب به عنوان یک مذهب اجرا می‌شود، معابد بسیاری در سرتاسر این قلمرو وجود دارد که مردان مقدس در مقابل در ورودی آن در حال دعا کردن دیده می‌شوند. کی‌آس‌رلم دارای ویژگی‌های جغرافیایی است که به نظر می‌رسد قوانین فیزیک را به چالش می‌کشد، مانند سازه‌های سنگی شناور. اهالی این قلمرو از پورتال‌های بسیار پیشرفته برای رفت و آمد بین استفاده می‌کنند. گفته شده است که این قلمرو در گذشته‌های دور یک جهان عادی بوده است تا اینکه در مقطعی خدای آشوب «طوفانی» را به راه انداخته است. همین عامل دگرگونی قلمرو و تکه تکه شدن آن بوده است. همچنین تصور می‌شود این اقدام باعث فراموشی جمعی در بین ساکنان قلمرو شده است.

در خط زمانی جدید قلمرویی به نام کی‌آس‌رلم وجود ندارد. با این حال، هاویک قصد دارد قملروی اوردررلم را آرمان‌های خودش بازسازی کند و آن را به کی‌آس‌رلم تبدیل کند.

صفحات دیگر