بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

فویو

اشتراک‌گذاری

فویو

Fuyou

فویو - کوسوریا

نام مستعار

روح سفید
هیبیسکوس - رز پنبه‌ای

جنسیت

مونث

عنوان

شاهزاده سوم کشور تابع

وابسته به

کشور لی: دربار داخلی

پیشه

شاهزاده
دربار داخلی: همسر میانی

بستگان

امپراتور (همسر، قبلا)
شوهری بی‌نام - افسر نظامی

اولین نمایش

فصل ۱۰ (لایت ناول)
فصل ۴ (مانگا)
قسمت ۳ (انیمه)

صداپیشه

ناتسومی کاوایدا

فویو (Fuyou) یک شخصیت فرعی در مجموعه خاطرات داروگر است. او شاهزاده‌ای از یک سرزمین دور است که برخلاف میل خود همسر امپراتور شد.

شخصیت

اطلاعات زیادی در مورد شخصیت فویو وجود ندارد به جز اینکه او فردی کاملا باهوش است. او با احساس اینکه معشوق دوران کودکی‌اش به سراغ او می‌آید، تمام تلاش خود را کرد تا علاقه امپراتور را به خودش از بین ببرد.

توانایی‌ها

  • رقص: توانایی او در رقص به اندازه‌ای خیره‌کننده بود که مائومائو او را نیلوفر قمری خطاب کرد و توانست از مهارت‌های او برای بالا رفتن از دیوار کاخ داخلی استفاده کند.

پیش‌زمینه

او سومین شاهزاده از یک کشور تابع لی و از دوستان دوران کودکی یک افسر نظامی است. خانواده او که می‌خواستند که امپراتور را خشنود کنند و از این رو او را فرستادند تا در کاخ داخلی همسرش شود.

روزی که او وارد کاخ شد، هنگام اجرای رقص در مقابل امپراتور به زمین افتاد و لطف او را از دست داد. در نتیجه مابقی دورانش به عنوان همسر امپراتور بدون ملاقات او به سر برد و منزوی شد.

در وقطعی دوست دوران کودکی‌اش که یک افسر نظامی بود بابت مقابله با یک قبیله مهاجم فویو را به عنوان جایزه دریافت کرد، که فویو پس از شنیدن این خبر، شبانه شروع به پرسه زدن و رقصیدن روی دیوارهای کاخ داخلی کرد.

مائومائو مشکوک بود که او عمدا خواسته تا لطف امپراتور را از دست بدهد، زیرا به دوست دوران کودکی خود وفادار بوده است.

دانستنی‌ها

  • نام او می‌تواند به معنای گل رز پنبه‌ای یا گل نیلوفر باشد.
صفحات دیگر