ویکی شیطان کش

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کیمتسو نو یایبا: قطار موگن

اشتراک‌گذاری

کیمتسو نو یایبا: قطار موگن

Kimetsu no Yaiba: The Movie - Mugen Train

کیمتسو نو یایبا: قطار موگن - شیطان کش

کانجی

鬼滅の刃 無限列車編

عنوان ترجمه شده

کیمتسو نو یایبا: قطار موگن

استودیو

یوفوتیبیل

کارگردان

هاروئو سوتوزاکی

تاریخ پخش

۱۶ اکتبر ۲۰۲۰

کیمتسو نو یایبا: قطار موگن (Kimetsu no Yaiba: Mugen Train) یک فیلم انیمه بر اساس آرک قطار موگن از مانگای کیمتسو نو یایبا است. این فیلم دنباله‌ی مستقیمی بر اقتباس انیمه‌ی تلوزیونی شیطان کش است.

این فیلم نقدهای بسیار مثبتی پیرامون موسیقی، شخصیت‌ها و صحنه‌های اکشن دریافت کرده است. همچنین این فیلم چندین رکورد باکس-آفیس را شکسته است.

خلاصه

این فیلم اقتباسی از آرک قطار موگن از مانگا است.

انمو، ماه پایینی ۱، برای کشتن تانجیرو کامادو و همچنین سایر شیطان‌کش‌ها فرستاده می‌شود تا به این واسطه بتواند به یک ماه بالایی تبدیل شود و حتی خون بیشتری از موزان کیبوتسوجی دریافت کند.

در همین حین تانجیرو، زنیتسو آگاتسوما و اینوسوکه هاشیبیرا نیز تصمیم گرفتند بلیط‌هایی برای سوار شدن قطار بی‌پایان بخرند و به کیوجورو رنگوکو، هاشیرای شعله بپیوندند، به این امید که اطلاعات بیشتری در مورد هینوکامی کاگورا به دست آورند.

داستان

تانجیرو، نزوکو، زنیتسو و اینوسوکه برای کمک به کیوجورو رنگوکو، هاشیرای شعله در ماموریتی برای شکار یک شیطان سوار قطاری شدند. مدت کوتاهی پس از سوار شدن، همه‌ی آن‌ها مسحور شده و به خوابی عمیقی فرو رفتند. انمو، یکی از دوازده کیزوکی که دارای درجه یک رده-پایین بود، چهار مسافر را مجبور کرد تا وارد رویاهای این شیطان‌کش‌ها شوند و هسته‌های روح آن‌ها را از بین ببرند تا دیگر نتوانند بیدار شوند. انمو در عوض این کار به این چهار مسافر وعده‌ی خواب آرام با تمام رویاهای آن‌ها را داد.

تانجیرو و همراهانش در طول خواب، رویاهای خوشی دیدند. با این حال تانجیرو پی برد که در حال خواب دیدن است و سعی کرد تا خود را بیدار کند. او با توصیه پدرش در کشتن خودش در خواب، موفق به بیداری شد. در همین زمان، نزوکو با استفاده از قدرت شعله‌ی خود ارتباط افراد متجاوز به خواب را قطع کرد و مسافران بیدار شدند. مسافران از ترس انمو به تانجیرو حمله کردند اما آن‌ها توسط تانجیرو بیهوش شدند.

در حالی که نزوکو دیگران را بیدار می‌کرد، تانجیرو با انمو روبرو شد و طی نبردی موفق به بریدن سر این شیطان شد. با این حال، انمو افشا کرد که او در این مدت بدن خودش را با قطار ترکیب کرده است و به هیولایی غول‌پیکر تبدیل شده است. کیوجورو به اینوسوکه و تانجیرو دستور داد تا به دنبال گردن انمو بگردند، و نزوکو و زنیتسو نیز برای محافظت از مسافران دیگر عقب باقی ماندند. تانجیرو و اینوسوکه استخوان گردن انمو را در موتورخانه پیدا کردند و تانجیرو قادر به قطع کردن آن و کشتن انمو شد. از این رو قطار متوقف شد.

با این حال طولی نکشید تا یک شیطان رده-بالای سه به نام آکازا ظاهر شد و به شیطان‌کش‌ها حمله کرد. کیوجورو به تنهایی با او جنگید و جراحات مرگباری را دریافت کرد، اگرچه مقاومت او باعث شروع طلوع آفتاب شد و آکازا مجبور به فرار شد. تانجیرو با عصبانیت این شیطان را برای فرار کردنش ترسو خطاب کرد و کیوجورو را برنده‌ی واقعی مبارزه دانست. کیوجورو در آخرین نفس‌های خود به تشویق تانجیرو و دوستانش پرداخت و سپس جان سپرد. سایر هاشیراها و لشکر شیطان‌کش‌ها از مرگ او مطلع شدند، و نانجیرو و دیگر همراهانش از فداکاری و جانسپاری کیوجورو سوگوار شدند.

صفحات دیگر