ویکی شیطان کش

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

دوازده کیزوکی

اشتراک‌گذاری

دوازده کیزوکی

Twelve Kizuki

دوازده کیزوکی - شیطان کش

نام به ژاپنی

十二鬼月

اولین نمایش

فصل ۲۱ (مانگا)
قسمت ۱۱ (انیمه)

دوازده کیزوکی (Twelve Kizuki) یا دوازده ماه شیطانی گروهی شامل دوازده شیطان قدرتمند تحت فرمان موزان کیبوتسوجی هستند که همه‌ی آن‌ها برای تقویت قدرتشان بخشی از خون موزان را دریافت کرده‌اند.

شرح

دوازده کیزوکی به دو گروه شش نفره تقسیم می‌شوند که با عنوان رده بالایی و رده پایینی شناخته می‌شوند. هر یک از اعضای رده پایینی در یکی از چشمانش شماره و درجه‌اش حک شده است، در حالی که هر یک از اعضای رده بالایی در یکی از چشمانش شماره‌ی او و در چشم دیگرش کانجی «رده بالایی» حک شده است. شماره‌ها نشان‌دهنده قدرت هر عضو است و در کل اعضای رده بالایی نسبت به گروه دیگر قوی‌تر هستند. عضو رده بالایی یکم قوی‌ترین فرد، و عضو رده پایینی ششم ضعیف‌ترین فرد از میان آن‌ها است. در حالی که ارتباط این دو گروه با هم به طور واضح مشخص نیست، اما طبق گفته موزان رده بالایی‌ها گروه دیگر را خوار می‌شمارند.

وظایف

دوازده کیزوکی سه وظیفه‌ی اصلی دارد که موزان به آن‌ها واگذار کرده است:

  • پیدا کردن لیلی عنکبوت آبی (ماده اصلی که موزان را به یک شیطان تبدیل کرد)، اگرچه وقتی موزان پی برد که نزوکو کامادو نسبت به نور خورشید مقاوم است تصمیم گرفت تمرکز اصلی رده بالایی را روی گرفتن نکزوکو بگذارد.
  • از بین بردن دسته شیطان کش
  • موزان پس از هزار سال ناکامی در انجام این دو کار تصمیم گرفت تا برای اطمینان از موفقیت، شیطان‌هایی را به کار بگیرد که تا حد خودکشی از خود گذشتگی داشته باشند.

نبرد خونین

به گفته کوکوشیبو، اگر بین اعضای اصلی شیاطین درجه بالایی نارضایتی پیش آید، رقیبی که رتبه پایین‌تری دارد برای کشتن یا شکست دادن حریف خود باید درخواست کند تا جایگاه خود را در سلسله مراتب تغییر دهد. هر کسی که از قوانین سرپیچی کند، با مجازات مواجه خواهد شد، همانطور که دیده شد وقتی آکازا به دوما که در رتبه بالاتری بود حمله کرد، بازوی او توسط کوکوشیبو به عنوان هشدار بریده شد.

امتیازات طبقاتی

از آنجایی که موزان دوازده کیزوکی را قوی‌ترین شیاطین (پس از خودش) می‌داند، او به همه‌ی دوازده عضو گروه لطف و توجه‌ی ویژه‌ای دارد. او به چند نفر از اعضای این گروه امتیازات ویژه‌ای داده است که معمولا به شیاطین متوسط ​​داده نمی‌شود. یکی از این امتیازات این است که او مقادیر هنگفتی از خون خود را به تمام اعضای گروه به منظور افزایش قدرت داده است.

علاوه بر این، شیاطین رتبه بالا این اختیار را دارند که با خون دادن، افرادی را که شایسته می‌دانند به شیاطین تبدیل کنند.. گیوتارو و داکی نمونه‌هایی هستند که از دوما خون دریافت کردند و تبدیل به شیطان شدند. این موضوع در مورد کایگاکو نیز دیده شده است، کسی که از کوکوشیبو خون دریافت کرد.

رویی از موزان اجازه داشت تا گروه بزرگی از شیاطین را تشکیل دهد، با وجود این که این بر خلاف قوانین موزان بود و او این ترس را داشت که شیاطین با همکاری یکدیگر علیه او اقدام کنند.

علاوه بر این، موزان به گیوتارو و داکی امتیاز ویژه‌ای داده بود تا هر دو در جایگاه رتبه بالایی ششم باشند. این در حالی بود که داکی نسبت به برادر بزرگترش و سایر رتبه‌های بالایی به طور قابل توجهی ضعیف‌تر بود.

در مورد آکازا این امتیاز ویژه از طرف موزان به او داده شده بود که از زنان تغذیه نکند. آکازا با وجود قدرت بسیار زیادی که داشت اما از خوردن یا حتی آزار دادن زنان بیزار بود. این نشان می‌دهد که موزان لطف ویژه‌ای نسبت به آکازا دارد و همچنین مشخص شده است که او آکازا را فقط برای ماموریت‌های ویژه اعزام می‌کند.

اعضا

رده بالایی

رده پایینی

صفحات دیگر