ویکی جوجوتسو کایسن

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

تکنیک ده سایه

اشتراک‌گذاری

تکنیک ده سایه

Ten Shadows Technique

تکنیک ده سایه - جوجوتسو کایسن

کاربران

خانواده زنین

نوع

تکنیک ذاتی

دامنه حرکت

دامنه متوسط

ظرفیت‌ها

تهاجمی
حمایتی

اوین نمایش

چپتر ۱
قسمت ۱

تکنیک ده سایه (Ten Shadows Technique) یک تکنیک ذاتی است که در میان خاندان زنین وجود دارد. این تکنیک شامل استفاده از سایه‌ها می‌شود و به کاربر امکان احضار ده شیکیگامی مختلف را می‌دهد.

شرح

وقتی فردی تکنیک ده سایه را به ارث می‌برد، دو سگ مقدس دریافت می‌کند. شیکیگامی‌های دیگر را می‌توان طی یک آیین احضار کرد که در آن کاربر باید شیکیگامی‌ها را شکست دهد تا آن‌ها را مطیع کند.

پس از تسلط، شیکیگامی‌ها تحت کنترل کامل ارباب خود قرار می‌‌گیرند و می‌توان آن‌ها را با استفاده از نشان‌های سایه‌نگاری دست احضار کرد. سایه‌ها به عنوان واسطه‌ای برای تداعی شیکیگامی عمل می‌کنند و شیکیگامی را از سایه‌ها و با استفاده از انرژی نفرین‌شده شکل می‌دهد. کاربر پس از به دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌تواند این فرآیند آیینی را به منظور جمع‌آوری ده شیکامی مختلف تکرار کند.

تکنیک ده سایه را می‌توان در هر زمان فعال و غیرفعال کرد تا شیکیگامی را آشکار و از بین برد، به شرط اینکه کاربر انرژی نفرین‌شده کافی داشته باشد. هر چه شیکیگامی قدرتمندتر باشد، انرژی نفرین‌شده بیشتری برای احضار آن لازم است.

شیکیگامی ده سایه که به طور کامل نابود یا کشته شده‌اند را نمی‌توان دوباره احضار کرد. با این حال، قدرت به جا مانده از شیکیگامی توسط دیگران به ارث برده می‌شود. در مورد شیکیگامی سگ مقدس، اگر سگ سفید یا سیاه بمیرد، دوقلوهای سیاه یا سفید آن قدرت خود را به ارث خواهند برد و می‌توانند به شکلی بسیار وحشیانه احضار شوند. استثنایی بر این قاعده وجود دارد که مربوط به احضار شدن شیکیگامی با ترکیب دو سایه مختلف است.

کاربر علاوه بر استفاده از سایه‌ها به عنوان یک واسطه برای شیکیگامی، می‌تواند سایه‌ها را نیز تا حدی دستکاری کند. آن‌ها قادرند جرم فیزیکی را به دلخواه به داخل و خارج از سایه‌ها جابجا کنند. این ویژگی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدن خود را در سایه‌ها پنهان کنند، چه مال خودشان باشد و چه مال دیگران.

فهرست ده تکنیک سایه‌های شیکیگامی

  • سگ‌های مقدس: یک جفت گرگ دوقلو که می‌توانند نفرین‌ها را با دندان‌های نیش خود پاره کنند و ببلعند. هر یک از سگ‌ها می‌توانند نفرین‌ها را تشخیص دهند و نزدیک شدن آن به ارباب خود را اطلاع دهند. توانایی‌های ردیابی این دو نیز اجازه می‌دهد تا متحدان و مکان‌های گمشده را نیز پیدا کنند.
  • نوئه: یک شیکیگامی بالدار مجهز به بال‌های شوک الکتریکی و با سرعت بالا است. این شیکیگامی می‌تواند بال‌های سنگین خود که با برق شارژ شده‌اند حمله کند که به هر کسی برخورد کند دچار شوک در او می‌شوند و به طور موقت او را فلج می‌کند.
  • وزغ: یک شیکیگامی قورباغه‌ای بزرگ که می‌تواند با استفاده از زبان درازش از ارباب خود حمایت کند. از زبان آن می‌توان برای به دام انداختن هدف استفاده کرد و به اندازه کافی قوی است که می‌تواند حریف را پرتاب کند و به اشیاء بکوبد.
  • مار بزرگ: یک شیکیگامی مار غول‌پیکر که می‌تواند به سرعت به اهداف ارباب خود حمله کند و آن‌ها را به دام بیاندازد. این مار به طور ناگهانی از سایه‌ها هدف را در دهان خود بی‌حرکت می‌کند و یک حمله غافلگیرانه موثر را وارد می‌کند. اندازه بزرگ اجازه می‌دهد تا بر نفرین‌های بزرگ غلبه کرد و همچنین می‌تواند برای نگه داشتن یک هدف در محل حمله شیکیگامی دیگر استفاده کرد.
  • فیل: فیل شیکیگامی می‌تواند حجم زیادی از آب را از خرطوم خود شلیک کند. همچنین می‌توان از آن برای له کردن هدفی با وزن خودش استفاده کرد.
  • فرار خرگوش: ازدحام عظیمی از شیکیگامی‌های خرگوش که به عنوان یک عامل حواس‌پرتی برای کاربر عمل می‌کند. با فعال کردن این تکنیک، ده‌ها خرگوش منطقه را پر می‌کنند تا حواس حریف را پرت کنند و به احضارکننده اجازه می‌دهد تا با استفاده از این هرج و مرج به نفع خود از خطر فرار کند.
  • گوزن: این شیکیگامی یک گوزن بلند است که می‌تواند با تکنیک نفرین‌شده معکوس التیام پیدا کند. انرژی مثبت این گوزن به اندازه‌ای قدرتمند است که باعث می‌شود جادوگر دیگری که با انرژی نفرین‌شده اشیا را کنترل می‌کند، تضعیف شود.
  • گاو: این شیکیگامی یک گاو نر است که می‌تواند با قدرت بسیار زیاد حمله کند. این گاو فقط در یک خط مستقیم حرکت می‌کند. قدرت بدنی آن به اندازه‌ای قوی است که می‌تواند با یک جادوگر تناسخ شده از دوره هیان مطابقت داشته باشد.
  • شمشیر هشت-دسته واگرای ژنرال ماهوراگا: قدرتمندترین شیکیگامی موجود برای احضار است که هیچ‌کس در خانواده زنین هرگز نتوانسته است آن را مطیع کند. این شیکیگامی مجهز به شمشیر نابودی است و همچنین توانایی انطباق با هر پدیده‌ای را دارد.
تکنیک ده سایه
تکنیک ده سایه
تکنیک ده سایه
تکنیک ده سایه
تکنیک ده سایه
تکنیک ده سایه
تکنیک ده سایه
تکنیک ده سایه
صفحات دیگر