ویکی بهشت جهنم: جیگوکوراکو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

یامادا آسائمون فوچی

اشتراک‌گذاری

یامادا آسائمون فوچی

Yamada Asaemon Fuchi

یامادا آسائمون فوچی - بهشت جهنم: جیگوکوراکو

نژاد

انسان

تاریخ تولد

۲۰ می

جنسیت

مذکر

سن

۲۰

مشخصه عنصری

فلز

کلاس

رونین

پیشه

سامورایی
آسائمون یامادا

رتبه

۹

وابسته به

قبیله یامادا

تیم

تیم ایمن‌سازی مسیر فرار

اولین نمایش

چپتر ۲
قسمت ۲

صداپیشه

آئوی ایچیکاوا

یامادا آسائمون فوچی (Yamada Asaemon Fuchi) رتبه‌ی نهم آسائمون در قبیله یامادا بود.

پس از اینکه شوگان از محکومان به اعدام خواست تا اکسیر حیات را در جزیره‌ای خطرناک به نام شینسنکیو پیدا کنند تا جنایات‌شان بخشیده شود، فوچی به عنوان یکی از ناظران یامادا آسائمون به تیم اعزامی ملحق شد تا مراقب تامیا گانتتسوسای باشد.

توانایی‌ها و قدرت‌ها

فوچی به عنوان نهمین رتبه‌ی آسائمون، یکی از سران شایسته برای تبدیل شدن به رئیس بعدی قبیله یامادا است. فوچی پس از رسیدن به کوتاکو، یکی از اولین افرادی در ۱۰۰۰ سال اخیر بود که توانست از مصیبت‌های جزیره جان سالم به در ببرد و به هورای برسد، جایی که لرد تنسن در آنجا ساکن بود. او توانست یک دوشی را از حمله به خودش و می دور نگه دارد (اگرچه این دوشی به خاطر مبارزه‌ی قبلی خود با آزا چوبی آسیب زیادی دیده بود).

کنجوتسو

فوچی مانند هر آسائمون دیگری توانایی جدا کردن سر قربانیان خود با یک برش شمشیر را دارد.

هوش

فوچی دانش پزشکی زیادی دارد که به او امکان ایجاد دارو و ارائه‌ی کمک‌های اولیه سریع را می‌دهد. او درک بالایی از آناتومی دارد و دانش ساخت داروهای پزشکی از اجساد را دارد. در میان آسائمون‌ها که همگی دارای سطحی از دانش پزشکی هستند، فوچی به عنوان متخصصی که بیشترین دانش را دارد در نظر گرفته می‌شود.

فوچی همچنین با استفاده از روشی مشابه دانشمند ژاپنی، سوگیتا گنپاکو در ترجمه کردن نیز ماهر است. این مهارت عمدتا برای تفسیر کلمات می استفاده می‌شود. او از این طریق همچنین قادر شد تا تائو را درک کند.

سلاح‌ها

فوچی دو شمشیر را در پشت خود حمل می‌کند که یکی شمشیری با نوک قلابی و دیگری تیغه‌ای دندانه‌دار است. علاوه بر این، او ابزارهایی را که برای کالبد شکافی نیاز است به کمرش می‌بندد.

صفحات دیگر