ویکی بهشت جهنم: جیگوکوراکو

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

بهشت جهنم: جیگوکوراکو (مانگا)

اشتراک‌گذاری

جیگوکوراکو

Jigokuraku

بهشت جهنم: جیگوکوراکو (مانگا) - بهشت جهنم: جیگوکوراکو

نویسنده

یوجی کاکو

تاریخ انتشار

۲۲ ژانویه ۲۰۱۸ - ۲۵ ژانویه ۲۰۲۱

ناشر

شوئیشا، ویز مدیا

مجله

شونن جامپ پلاس

جلد

۱۳ (۱۲۷ چپتر)

سبک

فانتزی، تاریخی، فراطبیعی، روان‌شناسی، دلهره‌آور

بهشت جهنم: جیگوکوراکو یک مجموعه مانگای ژاپنی به نویسندگی و تصویرگری یوجی کاکو است. این مانگا از ۲۲ ژانویه ۲۰۱۸ به صورت هفتگی در اپ و وبسایت شونن جامپ پلاس منتشر شده است. یک انیمه تلویزیونی اقتباسی از این مانگا توسط استودیوی ماپا تولید و در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۳ منتشر شده است.

داستان

در طول دوران ادو، یک قاتل شینوبی بی احساس به نام گابیمارو که در همه جا با نام گابیمارو هالو شناخته می‌شد، در خدمت دهکده‌ی خود ایواگاکوره بود و بدون ذره‌ای پشیمانی به کشتن اهدافش می‌پرداخت. گابیمارو پس از اثبات شایستگی‌های خود به رهبر دهکده، به عنوان پاداش با دختر او یویی ازدواج کرد. گابیمارو در طول زمانی که با یویی بود، احساساتی نسبت به او پیدا کرد. این موضوع باعث شد تا او از رهبر دهکده درخواست کند که زندگی جنایتکارانه خود را کنار بگذارد و یک زندگی عادی را با همسرش داشته باشد. قبل از اینکه پاسخی به او داده شود، گابیمارو آخرین ماموریت خود را از رئیس دهکده دریافت کرد. با این حال، گابیمارو در این مقطع دستگیر و به اعدام محکوم شد و متوجه شد که روستایش به او خیانت کرده است.

پس از مقاومت گابیمارو در برابر هر نوع اعدامی، او سرانجام با زنی روبرو شد که بعدا مشخص شد یامادا آسائمون ساگیری است. ساگیری یکی از جلادهای بسیار ماهر قبیله یامادا بود. او در ابتدا تلاش تلاش کرد تا گابیمارو را اعدام کند، اما پس از شنیدن گذشته‌ی گابیمارو، به او این فرصت داد که از کارهای اشتباه خود را رها کند و به او پیشنهاد داد تا ماموریت ویژه‌ای را انجام دهد تا بتواند به زندگی عادی خود با همسرش برگردد. ساگیری توضیح داد که شوگان به دنبال جمع آوری گروهی از جنایتکاران محکوم به اعدام است تا برای بخشش جنایت‌هایشان یک اکسیر حیات را پیدا کنند. گمان می‌رفت که مکان این اکسیر جزیره‌ای به نام شینسنکیو باشد. به گابیمارو در مورد خطرناک بودن این جزیره نیز هشدار داده شد، زیرا پنج تیم اعزامی قبلی هرگز بازنگشته بودند. گابیمارو با فکر دیدن به همسرش انگیزه گرفت و بدون توجه به خطرات پیش رو، این ماموریت را پذیرفت. او به عنوان یکی از ده جنایتکار اعزامی به این جزیره اعزام شد و به هر یک از آن‌ها یک یامادا آسائمون اختصاص یافت تا ناظرشان باشند.

صفحات دیگر