بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ارباب اژدهای پلاسیدوساکس

اشتراک‌گذاری

ارباب اژدهای پلاسیدوساکس

Dragonlord Placidusax

ارباب اژدهای پلاسیدوساکس - الدن رینگ

نام مستعار

پادشاه اژدها
ارباب الدن

دسته‌بندی

اژدهای باستانی

وابسته به

اژدهایان باستانی

ارباب اژدهای پلاسیدوساکس (Dragonlord Placidusax) یک باس در الدن رینگ است. که در فاروم آزولا با آن می‌توان روبرو شد.

شرح

در دوران ماقبل تاریخ و قبل از عصر درخت ارد، جهان توسط اژدهایان باستانی حکمرانی می‌شد. فراتر از همه آن‌ها اژدهای پلاسیدوساکس، یک اژدهای باستانی چند-سر بود که به عنوان ارباب الدن شناخته می‌شد و بر شهر سلطنتی فاروم آزولا حکومت می‌کرد.

در مقطعی، پلاسیدوساکس توسط یکی از هم نوعان خودش به نام بیل خوفناک مورد خیانت قرار گرفت. بیل قبل از فرار، زخم سختی را بر این اژدها وارد کرد و در نهایت در قلمرو سایه ساکن شد. پلاسیدوساکس از بندگانش خواسته بود که بیل و فرزندانش یعنی دریک‌ها را شکار کنند، و از این رو پایه‌های انجمن اژدها بنا نهاده شد.

هنگامی که خدای پلاسیدوساکس فرار کرد، این اژدهای ارباب تصمیم گرفت که منتظر بازگشت او باشد. فاروم آزولا تبدیل به مقبره‌ای شد که پلاسیدوساکس را در خود جای داده بود و توسط انسان-جانوران منتخب محافظت می‌شد. در غیاب او، عصر درخت ارد تحت فرمانروایی ملکه ماریکا جاویدان آغاز شد، و نوادگان اژدهایان باستانی تضعیف شدند.

با وجود سکون پلاسیدوساکس اما او همچنان به اعطای برکاتش به پیروان خود ادامه داد.

سرانجام یک تارنیشد در حالی که در جستجوی رون مرگ در فاروم آزولا بود به جایگاه پلاسیدوساکس راه پیدا کرد. او به پلاسیدوساکس نزدیک شد و این اژدها تلاش کرد تا مهاجم را دفع کند. پلاسیدوساکس در نهایت به دست تارنیشد از بین رفت، بدون اینکه با خدای گمشده خود بتواند متحد شود.

صفحات دیگر