بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

فلات آتلوس

اشتراک‌گذاری

فلات آتلوس

Altus Plateau

فلات آتلوس - الدن رینگ

نوع

منطقه

مناطق زیرمجموعه

حومه پایتخت
کوه گلمیر

سیاهچال به جا مانده

لیندل، پایتخت سلطنتی
ملک آتشفشانی (Volcano Manor)

فلات آتلوس (Altus Plateau) منطقه‌ای در الدن رینگ است.

شرح

فلات آلتوس منطقه‌ای در شمال غربی سرزمین‌های میانه است. این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا درخت ارد و همچنین لیندل، پایتخت سلطنتی ملکه ماریکا در اینجا واقع شده است. آلتوس از جنوب با لیورنیا برکه‌ها و از شرق با سرزمین‌های ممنوعه همسایه است که به قله‌های کوه غول‌ها منتهی می‌شود. آتلوس به دلیل ارتفاع زیادش عمدتاً از طریق دو آسانسور به مناطق همسایه خود متصل می‌شود که این دو شامل گرند لیفت دکتوس در جنوب و گرند لیفت رولد در شرق است. مسیر خطرناک‌تر دیگری به لیورنیا وجود دارد که از میان کوه‌هایی می‌گذرد که این دو منطقه را از هم جدا کرده است.

آلتوس سرزمینی سرسبز است که زمانی سرشار از موهبت درخت ارد بود. بیشتر پوشش‌های گیاهی که در آلتوس رشد می‌کنند که با طلای درخت ارد رنگ‌آمیزی شده‌اند و همین طور گل‌هایی که در این فلات رشد می‌کنند که معرف ارزشمند عطرسازان هستند. مردم این فلات بر این باور بودند که متولدین پای درخت ارد مانند خودشان سعادتمند هستند. با وجود اینکه این سرزمین همچنان زیبا است، اما با زخم‌های ناشی از شکستگی روبرو شده است که ناشی از نبردهای بسیار در آنجا است. این سرزمین پر از میدان‌های جنگ ویران شده و اردوگاه‌های سربازان است.

قسمت‌های غربی آلتوس کوهستانی است و کوه آتشفشانی گلمیر بر آن غالب است. در بالای این کوه، ملک آتشفشان واقع شده است که خانه یک نیمه‌خدا به نام رایکارد است. در پای این کوه آبفشان‌های جوشان و همچنین دهکده‌ای از نیمه‌انسان‌ها قرار دارد.

در شمال آلتوس یک دره عمیق واقع شده است که به قلعه سایه می‌رسد که عمارت باستانی خانواده ماری (Marais) است. این قلعه در حال ویرانی است و توسط شبح-خوان‌ها (Wraith-Callers) و روننت‌ها (Revenants) تسخیر شده است.

بخش‌های شرقی آلتوس تحت سلطه لیندل، پایتخت سلطنتی ملکه ماریکا است که در پای درخت ارد ساخته شده است. دو مسیر اصلی به محوطه پایتخت منتهی می شود؛ یکی از جنوب غربی و دیگری از شمال غربی. مسیر جنوب غربی جاده اصلی است، شاهراهی که به خوبی نگهداری شده و به خوبی محافظت می‌شود و با مجسمه‌های سربازان ملکه ماریکا تزئین شده است. محوطه پایتخت نیز توسط باروها محافظت می‌شود. در داخل دیوار بیرونی، در شمال شرقی، درخت کوچکی قرار دارد. درست در خارج از دیوار بیرونی، در شمال شاهراه جنوب غربی، قبر قهرمان غول‌پیکر واقع است که محل استراحت نهایی قهرمانی است که علیه غول‌ها می‌جنگید.

دیوار داخلی پایتخت توسط خندقی احاطه شده است که به نظر می‌رسد خشک شده است، زیرا آب‌های آن اکنون کم عمق است. در داخل دیوارهای داخلی، پایتخت سلطنتی توسط دریاچه‌ای محصور شده است که به عنوان لایه دیگری از حفاظت عمل می‌کند. این پایتخت توسط یک نیمه‌خدا به نام مارگات اداره می‌شود.

فلات آتلوس
نقشه فلات آتلوس

مناطق زیر-مجوعه

  • کوه گلمیر (Mt. Gelmir)
  • حومه پایتخت (Capital Outskirts)
صفحات دیگر