بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

گادفری، اولین ارباب الدن

اشتراک‌گذاری

گادفری، اولین ارباب الدن

Godfrey, First Elden Lord

گادفری، اولین ارباب الدن - الدن رینگ

نام مستعار

هوارا لوکس
ارباب میدان نبرد

نژاد

نیمه‌خدا

وابسته به

بدلندز

گادفری (Godfrey) یک باس در الدن رینگ است که در لیندل قابل رویارویی است. او اولین ارباب الدن بود که با ملکه ماریکا ازدواج کرد. با این حال در مقطعی او از سرزمین‌های میانه تبعید شد و خودش تبدیل به یک تارنیشد شد.

شرح

عصر درخت ارد

گادفری به عنوان اولین ارباب الدن نظم طلایی و همسر سابق ملکه ماریکا جاویدان در نظر گرفته می شود. او زمانی یک جنگجوی وحشی بود، اما وقتی عهد کرد که یک لرد شود، شیر سِروش (Serosh) که ارباب جانوران بود را در پشت خود قرار داد تا شهوت بی‌وقفه او برای نبرد را سرکوب کند.

به دستور ماریکا، گادفری جنگ علیه غول‌ها را رهبری کرد و شعله آن‌ها را بر روی قله‌های کوه غول‌ها محدود کرد. این جنگ نشان دهنده تولد درخت ارد بود، دورانی که توسط ملکه ماریکا و ارباب الدن او اداره می‌شد.

گادفری و فرزندانش به همراه ملکه ماریکا اولین نیمه‌خدایانی بودند که به عنوان دودمان طلایی شناخته شدند. تصویر شیر سروش نیز به نشانی از این دودمان تبدیل شد، که به عنوان مشاور و راهنمای آن‌ها عمل می‌کرد.

قبل از اینکه تجسم نظم شکل بگیرد، همه چیز در تضاد با درخت ارد بود. این عصر در میان درگیری آغاز شد و گادفری به عنوان ارباب میدان نبرد در نظر گرفته شد. او در نبرد از یک تبر دو سر بزرگ استفاده می‌کرد، سلاحی که نماد عهد این جنگجو به عنوان یک لرد بود و بعدها به نمادی از دودمان طلایی تبدیل شد.

پیمایش طولانی

گادفری به عنوان ارباب میدان نبرد در نبردهای زیادی شرکت کرد. او علاوه بر رهبری جنگ علیه غول‌ها، به تنهایی با استورم لرد نیز روبرو شد. با این حال، هنگامی که آخرین دشمن او سقوط کرد، گفته می‌شود که رنگ چشمان گادفری محو شد. در پایان کارزار خود، اگرچه ارتش طلایی او مغلوب و تسلیم نشدند، اما او موهبت را از دست داد. ملکه ماریکا به او و جنگجویانش اطلاع داد که موهبتش را از آن‌ها سلب کرده است. ماریکا به آن‌ها دستور داد که سرزمین‌های میانی را ترک کنند و در سرزمینی دور به جنگ بروند و در آنجا زندگی کنند و بمیرند. به این ترتیب، گادفری و همنوردانش به اولین لکه‌داران شدند. آن‌ها سرزمین‌های میانه را طی سفری معروف به پیمایش طولانی ترک کردند و در پایان آن گادفری خود را از سلطنت خلع کرد و بار دیگر به یک جنگجوی ساده تبدیل شد.

گادفری به نام هوآرا لوکس، رئیس بدلندز شناخته شد. اگرچه سر تبر او در نبردی در طول این پیمایش شکسته شده بود، اما جنگجویان وفادارش با استفاده از تبرهای خود او را گرامی داشتند.

بازگشت به سرزمین‌های میانه

در مقطعی، هوآرا لوکس درگذشت. با این حال به دنبال مرگ یکی از اعضای دودمان طلایی یعنی گادوین، حلقه الدن شکسته شد، و پس از آن لکه‌دارانی که در خارج از سرزمین‌های میانه مرده بودند با ندای موهبت به زندگی بازگردانده شدند. به این ترتیب لکه‌دارها که در برابر مرگ قوی شده بودند، از مه گذشتند و به سرزمین‌های میانه بازگشتند تا در برابر حلقه الدن بایستند و تبدیل به ارباب الدن شوند.

گادفری از جمله کسانی بود که راه خود را به سرزمین‌های میانه باز کرد. پس از اینکه یک لکه‌دار مدعی تصاحب رون‌های بزرگ، سوزاندن درخت ارد، و باز کردن رون مرگ شد، گادفری به شهر لیندل برگشت و به درخت ارد نزدیک شد. در آنجا گادفری، سروش را در پشت او یافت که سوگوار مرگ مارگات بود. سرانجام این دو لکه‌دار با هم جنگیدند و گادفری خود را مغلوب دید. این ارباب الدن سابق سر سروش را گرفت و از خدماتش تشکر کرد و سپس او را از پشت گسیخت. گادفری آغشته به خون نایب السلطنه وفادار خود، مبارزه را از سر گرفت. با این وجود آن لکه‌دار گادفری را شکست داد. با مرگ گادفری، لکه‌دار سرانجام به درخت ارد وارد شد تا ملکه ماریکا بیابد.

صفحات دیگر