بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

مسمر به میخ کشنده

اشتراک‌گذاری

مسمر به میخ کشنده

Messmer the Impaler

مسمر به میخ کشنده - الدن رینگ

نام متسعار

به میخ کشنده
مسمر مار بنیاد

موقعیت

Shadow Keep

دسته‌بندی

نیمه‌خدا

وابسته به

خانواده

ماریکا (مادر)
مالنیا (خواهر)
میکلا (برادر)
گادوین (برادر ناتنی)
مارگات (برادر ناتنی)
ماگ (برادر ناتنی)

مسمر به میخ کشنده (Messmer the Impaler) یک باس در الدن رینگ: سایه درخت ارد است. او یک نیمه‌خدا است که در Shadow Keep می‌توان با آن روبرو شد.

شرح

مسمر پسر ملکه ماریکا جاویدان بود. او با مار تاریکی در درونش به دنیا آمد که او را تهدید می‌کرد و مسمر آن را مار ابیسال (Abyssal) نامید. ماریکا با برداشتن یکی از چشمان مسمر و جایگزینی آن با یک مهر و موم توانست نفوذ آن را مهار کند.

مسمر از زمان تولدش، پیوسته با مارهای بالدار همراه بوده است.

در مقطعی، او و فرمانده گایوس به عنوان «برادران بزرگتر» ژنرال ردان خدمت می‌کردند.

مدت‌ها قبل از شکستگی، مسمر توسط مادرش مامور پاکسازی برج نشینان سرزمین سایه شد، کسانی که نور موهبت را تحمل نکرده بودند. در مقطعی، مسمر در سرزمین سایه رها شد، اما به اجرای غیرتمندانه پاکسازی ادامه داد، حتی در صورتی که ماریکا تمام ارتباطش را با او قطع کرده بود.

مسمر در میان ارتش خود، فرمانده آندریاس، شوالیه سیاه و هوو، کاپیتان شوالیه سیاه را به عنوان برادران خود خطاب می‌کرد، اما در نهایت آن‌ها پس از اطلاع از ماهیت مارگونه‌ی مسمر، شورش کردند.

در نهایت، یک مهاجم به دژ مسمر یعنی Shadow Keep حمله کرد و مورد توجه مارهای این نیمه‌خدا قرار گرفت و این مارها او را به عنوان قهرمان لکه‌دار معرفی کردند. اگرچه مسمر از اینکه یک لکه‌دار به سرزمین سایه آمده بود متعجب بود، اما با این وجود به او حمله کرد تا به اجرای پاکسازی‌اش ادامه داده باشد. با این حال این نیمه‌خدای مارگونه قادر به غلبه کردن بر این لکه‌دار نشد. مسمر که تمایلی به پذیرش «خداوندی عاری از نور» نداشت و ناامید از به دست آوردن قدرت بود، مُهر ماریکا را شکست و قدرت مار ابیسال را رها کرد که به او اجازه داد تا به یک مار عظیم تبدیل شود. با این وجود، تارنیشد توانست ضربه مهلکی را به مسمر وارد کند. مسمر که متوجه شده بود مادرش واقعا او را ترک کرده است، از نفس مرگبار خود برای نفرین ماریکا استفاده کرد.

صفحات دیگر