بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کانگ تائو

اشتراک‌گذاری

کانگ تائو

Kang Tao

کانگ تائو - سایبرپانک

نوع

تولیدکننده اسلحه

بنیان

۲۰۵۰

مقر

تایوان (۲۰۲۰)
شنیانگ، چین (۲۰۷۷)

بنیان‌گذار

شیمینگ شو

رهبر

وونگ نین-جن (۲۰۲۰)
شیمینگ شو (۲۰۴۶)
یوان هوا (۲۰۷۷)
شیوهان لینگ (۲۰۷۷)

افراد برجسته

تایوان (قبلا)
چین

تعداد اعضا

۱٬۰۰۰٬۰۰۰

ارزش

۵۲۵ میلیارد یورودلار

کانگ تائو (Kang Tao) یک تولیدکننده چینی اسلحه است. کانگ تائو در اصل در تایوان بنیان‌گذاری شد. پس از اعلام استقلال تایوان با کمک ژاپن و آراساکا، این کشور در اواخر دهه ۲۰۰۰ به یک بندرگاه تولیدی تبدیل شد. مدتی بعد کانگ تائو تبدیل به یک غول صنعتی در میان شرکت‌های تایوانی شد. اما برخلاف بقیه، این شرکت از فروخته شدن به تجارت ژاپنی امتناع کرد و استقلال خود را حفظ کرد. اسلحه‌های تولیدی کانگ تائو در آسیا توزیع می‌شد و سپس راهی ایالات متحده می‌شد.

در دهه ۲۰۴۰، کانگ تائو به عنوان شرکتی مستقر در چین بازسازی شد و به لطف انتخاب‌ها و استراتژی شجاعانه و همین طور حمایت دولت به سرعت سطح تولید سلاح خود را بالا برد. در سال ۲۰۷۷، این شرکت عمدتا به دلیل داشتن اسلحه گرم و به خصوص جدیدترین نسل از «سلاح‌های هوشمند» شناخته می‌شد. در سال ۲۰۴۶ سرهنگ شیمینگ شو، جهت جدیدی به شرکت داد و توانست اولین تلفن هوشمند A-22B این شرکت را به بازار عرضه کند. در طول ۲۰ سال بعد، کانگ تائو از طریق امکانات تحقیقاتی جدیدی که توسط دولت تأمین می‌شد، بر رقبای قدیمی خود غلبه کرد و به عنوان یک تولید کننده اسلحه درجه یک، هم تراز با تسونامی آرمز و آراساکا ظاهر شد. در سال ۲۰۷۲، کانگ تائو ارزش سهام خود را سه برابر کرد و به یک صادر کننده عمده اسلحه در آسیا تبدیل شد.

سال ۲۰۷۷، یک انفجار در پالایشگاهی از این شرکت در هانگژو بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشت. اگرچه این شرکت به پاکسازی سهل‌انگاری پرداخت، اما همچنان بسیاری این شرکت را مسئول انفجار می‌دانند.

صفحات دیگر