ویکی سایبرپانک

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

هولوکاست نایت سیتی

اشتراک‌گذاری

هولوکاست نایت سیتی (Night City Holocaust) که همچنین با نام بمب‌گذاری مقر آراساکا یا فاجعه AHQ شناخته می‌شود، یک فاجعه هسته‌ای در نایت سیتی بود که در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۳ رخ داد.

پیش‌زمینه

در طول جنگ شرکتی چهارم در ۲۰ آگوست ۲۰۲۳، یک تیم مهاجم از میلیتک به رهبری مورگن بلک‌هند و جانی سیلورهند، برای کپی کردن یا از بین بردن پایگاه داده شرکت آراساکا طی ماموریتی به برج‌های آراساکا در نایت سیتی نفوذ کردند و برنامه Soulkiller 3.0 را از شبکه آن‌ها پاک کردند.

جانی سیلورهند تیم آلفا را رهبری می‌کرد که ماموریت آن‌ها نفوذ به آزمایشگاه‌های سول‌کیلر در طبقه ۱۲۰ به منظور بازیابی آلت کانینگم بود، کسی که در داخل شبکه آراساکا به دام افتاده بود. هدف دیگر نابود کردن Soulkiller 3.0 بود.

هدف تیم بتا نیز دستیابی به پایگاه داده Reliquary واقع در زیرزمین بود، جایی که مرکز فرماندهی آراساکا در آن قرار داشت. آن‌ها باید داده‌ها را بازیابی می‌کردند یا از بین می‌بردند. هدف این بود که با استفاده از یک دستگاه هسته‌ای تاکتیکی، پروژه مربوط به این پایگاه داده توسط شرکت رقیب غیرقابل استفاده شود. از آنجایی که پایین‌ترین نقطه برج‌های آراساکا به شدت محافظت‌شده بود، باور بر این بود که ضربات انفجار جذب شود و از تخریب گسترده جلوگیری شود.

در نهایت تیم امگا وجود داشت که توسط مورگن بلک‌هند رهبری می‌شد و متشکل از بقیه نیروهای ضربتی میلیتک بود. مأموریت آن‌ها این بود که در صورت نیاز به عنوان نیروی پشتیبانی، تقویت و نجات عمل کنند.

صفحات دیگر