بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

مورگن بلک‌هند

اشتراک‌گذاری

مورگن بلک‌هند

Morgan Blackhand

مورگن بلک‌هند - سایبرپانک

خاستگاه

بروکلین، نیویورک

جنسیت

مذکر

وابسته به

میلیتک (قبلا)

پیشه

مزدور
نویسنده
سرباز سابق

نقش

نمایش در

Solo of Fortune 2
Firestorm Stormfront
Firestorm Shockwave
CyberGeneration
Cyberpunk 2077 (اشاره شده)

مورگن بلک‌هند (Morgan Blackhand) یک سولو با بازوی سایبری از جنس کروم-سیاه است. او فردی با تجربه است که سال‌ها عملیات‌ها را به طور انفرادی انجام داده است. او در مراسم سالانه Solo of Fortune سال ۲۰۲۰ به عنوان سولو حرفه‌ای برتر شناخته شد.

نگاه کلی

مورگان بلک‌هند به عنوان فردی عملگرا شناخته می‌شود. بقای بلک‌هند به خاطر هوشمندی و آگاهی او نسبت به خطرات موجود است و این که او همیشه به دنبال منافع خود است. شهرت وی به عنوان یک سولو برتر تا حدودی به این دلیل است که او قادر است اهداف خود را زنده بگیرد و نه اینکه آن‌ها را به سادگی بکشد. او همچنین یک تکنسین ماهر است، زیرا برای تعمیر تجهیزات خود مجبور نیست به دیگران اعتماد کند و در زمینه هنرهای رزمی نیز آموزش دیده است.

رسیدگی مورگان به حوادثی چون اقدام به آدم‌ربایی کری یورودین، ​​نشان از مهارت دارد. هر پنج آدم‌ربا توسط مورگان (به تنهایی) دستگیر شده‌اند و به مقامات فدرال تحویل داده شده‌اند. این افراد کبود و کتک خورده بودند اما زنده تحویل داده شدند. فقط فرد ماهری مانند بلک‌هند است که می‌تواند یک تهدیدی را از بین ببرد و حامیان آن را شرمنده کند.

مورگن اغلب سراغ بالاترین پیشنهاد می‌رود، و هیچ برنامه‌ی خاصی ندارد و آرزو هم ندارد که چیزی بیش از آنچه هست باشد. او فقط کارهایی که به او داده می‌شود را به هر شکلی که صلاح بداند انجام می‌دهد.

صفحات دیگر