ویکی Borderlands

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

پاتریشیا تنیس (Patricia Tannis)

اشتراک‌گذاری

پاتریشیا تنیس

Patricia Tannis

پاتریشیا تنیس (Patricia Tannis) Borderlands

نوع شخصیت

شخصیت غیر قابل بازی (NPC)

جنسیت

مونث

نژاد

انسان (سایرن)

گروه وابسته

مهاجمان کریمسون

صداپیشه

کالین کلینکنبرد

پاتریشیا تنیس (Patricia Tannis) یک شخصیت غیر قابل بازی در داستان اصلی Borderlands است و ماموریت‌هایی را در Borderlands 2 نیز فراهم می‌کند. تنیس در بازی Borderlands 3 نیز به عنوان یک شخصیت جانبی مهم حضور و شکارچیان والت را در رسیدن به هدفشان یعنی متوقف کردن فرزندان والت کمک می‌کند.

پیش‌زمینه

پاتریشیا تنیس یک دانشمند و باستان شناس است که در آثار و تکنولوژی اریدین تخصص دارد. وی زمانی توسط شرکت دال به کار گرفته شد تا والت پنهان در سیاره پاندورا را کشف کند. وی در طول اقامت خود در پاندورا، به دلیل شرایط سخت محیط زیست و درگذشت اکثر همکارانش دچار چندین شکست روانی شد.

پس از مدتی شرکت دال علاقه خود را به پاندورا از دست داد و به سرعت تمام تلاش‌ها برای یافتن والت پنهان در سیاره را متوقف کرد. با این وجود، تنیس برای یافتن این والت افسانه‌ای وسواس پیدا کرده بود و با کمک از قبایلی متعدد از راهزنان تحقیقاتش را ادامه داد. با این حال او در مقطعی توسط این راهزنان نیز مورد خیانت قرار گرفت.

در این مقطع او سیگنال‌هایی را ارسال کرد و خواستار کمک شکارچیان والت شد. تنیس پس از شنیدن داستان‌هایی از زبان اولین شکارچی والت یعنی تایفون دی‌لئون، تصمیم گرفت تا خودش تبدیل به یک شکارچی والت شود و روی تمدن اریدین‌ها مطالعه کند.

نمایش‌ها

  • Borderlands
  • Claptrap's New Robot Revolution
  • Borderlands 2
  • Borderlands: The Pre-Sequel
  • Commander Lilith & the Fight for Sanctuary
  • Borderlands 3
صفحات دیگر