ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

یوگا آئویاما

اشتراک‌گذاری

یوگا آئویاما (Yuga Aoyama) که همچنین با نام قهرمان درخشان: Can't Stop Twinkling شناخته می‌شود، دانش‌آموزی از کلاس 1-A در دبیرستان یو.ای. است که برای تبدیل شدن به یک قهرمان حرفه‌ای تمرین می‌کند.

یوگا آئویاما

Yuga Aoyama

یوگا آئویاما - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

قهرمان درخشان: Can't Stop Twinkling

روز تولد

۳۰ می (خرداد)

سن

۱۵ (اولین نمایش)
۱۶

جنسیت

مذکر

کوسه

لیزر ناف

پیشه

دانش‌آموز

تیم‌ها

تیم شینسو

اولین نمایش

مانگا: فصل ۳
انیمه: قسمت ۴

تاریخچه

یوگا آئویاما همانند بسیاری از افراد دیگر از دوران کودکی دارای کوسه‌ای تحت عنوان لیزر ناف بود. با این حال وجود یک نقص مادرزادی در او باعث شده بود تا لیرزهای او به طور غیر ارادی از نافش شلیک شود. همین موضوع باعث نوعی فرومایگی برای او در برابر دیگران شد، و از همین رو او از والدینش دلیل تفاوت خود با دیگران را می‌پرسید.

بعدها یاوگا یک کمربند مخصوص برای این مشکل را دریافت کرد که می‌توانست از رها شدن قدرت‌های او جلوگیری کند. او این کمربند را از دوران کودکی به کمر داشت.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: در حالی که یوگا از هیچ مهارتی در مبارزات نزدیک برخوردار نیست اما به خوبی قادر به استفاده از کوسه خود است. پرتوهای شلیک شده از او علاوه بر استفاده در مسافت دور و نزدیک قادر به نفوذ در فلز و بتون است. یوگا همچنین قادر به دستکاری سایز و شکل لیزرهای خود است و برای نمونه می‌تواند آن‌ها را به تیغه‌ای نازک یا به شمشیری نورانی تبدیل کند.

کوسه

لیزر ناف (Navel Laser): کوسه یوگا به او اجازه می‌دهد تا یک لیزر درخشان و قدرتمند از ناف خود شلیک کند. این لیزر به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند بتون دو متری را منفجر کند. اگر او این لیزر را برای مدتی بیش از یک ثانیه شلیک کند منجر به درد روده می‌شود.

آن طور که شرح داده شده، یوگا به خاطر یک نقص مادرزادی کنترل کمی روی کوسه خود دارد و برای جبران آن از یک کمربند مخصوص استفاده می‌کند. با این حال تمرینات او در دبیرستان یو.ای. باعث شد تا عوارض جانبی کوسه او به شکل چشم‌گیری کاهش یابد.

در زمان آزمون مجوز موقت قهرمانی، یوگا این موضوع را افشا کرد که زمان استفاده از کوسه‌ی خود را به بیش از یک ثانیه افزایش داده است.

آمار

 

صفحات دیگر