ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

کیوکا جیرو

اشتراک‌گذاری

کیوکا جیرو

Kyoka Jiro

کیوکا جیرو - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

قهرمان شنیدن: جک ایرفون

تاریخ تولد

۱ آگوست (مرداد)

سن

۱۵ (اولین نمایش)
۱۶

جنسیت

مونث

کوسه

جک ایرفون

خانواده

کیوتاکو جیرو (پدر)
میکا جیرو (مادر)

پیشه

دانش‌آموز

تیم‌ها

تیم هاگاکوره

شیوه مبارزه

محدوده متوسط + پشتیبانی

کیوکا جیرو (Kyoka Jiro) که همچنین با عنوان قهرمان شنیدن: جک ایرفون شناخته می‌شود، یک دانش‌آموز در کلاس 1-A از دبیرستان یو.ای. است که برای تبدیل شدن به یک قهرمان حرفه‌ای آموزش می‌بیند.

تاریخچه

کیوکا فرزند کیوتوکو و میکا جیرو است، زوجی که یکی آهنگساز و دیگری موسیقی‌دان است. کیکو کوسه جک ایرفون را از مادرش به ارث برده است.

او در سنین پایین به لطف تاثیر پدر و مارش به موسیقی علاقه‌مند شد و در نهایت نحوه‌ی نواختن چند ساز را آموخت.

با وجود تمایل خانواده‌اش در تبدیل شدن او به یک موسیقی‌دان، اما کیوکا تصمیم داشت تا تبدیل به یک قهرمان شود چرا که می‌خواست کارش را وقف دیگران کند. زمانی که او در این باره با پدر و مادرش صحبت کرد، آن‌ها خوشحال شدند و اجازه دادند تا او مسیر خودش را در پیش بگیرد.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: کیوکا قادر است از کوسه خود همانند شلاق استفاده کند، و با تولید افکت‌های صدا می‌تواند اهداف خود را گیج کند.

  • شمشیرزنی: اگرچه او به طور مستقیم از شمشیر در نبردها استفاده نمی‌کند، اما در زمان حمله به یو.اس.جی توانایی کافی در استفاده از یک شمشیر را نشان داد.
  • هوش بالا
  • استعداد موسیقی

کوسه

جک ایرفون (Earphone Jack): کوسه کیوکا شامل یک جفت جک هدفون است که از گوش او آویزان است. زمانی که این جک‌ها به جایی متصل شوند، کیوکا می‌تواند صدا را از ضربان قلب خود جریان دهد و به فرم یک  حمله‌ی ارتعاشی خشن تبدیل کند. او قادر است بخش پایینی گوش خود را به اندازه چند متر کش دهد. این کوسه همچنین به او اجازه می‌دهد تا صداهای ریز و لرزش‌های اطراف خود را بشنود.

کیوکا به عنوان بخشی ازتمریناتش، جک‌های هدفون خود را مرتب تیز می‌کند که این موضوع باعث افزایش میزان صدای شنیده شده توسط کوسه او می‌شود.

آمار

 

صفحات دیگر