ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

نانا شیمورا

اشتراک‌گذاری

نانا شیمورا

Nana Shimura

نانا شیمورا - مدرسه قهرمانانه من

جنسیت

مونث

کوسه

شناور
یکی برای همه (قبلا)

بستگان

کوتارو شیمورا (پسر، مرده)
نوا شیمورا (عروس، مرده)
هانا شیمورا (نوه، مرده)
تنکو شیمورا (نوه)

پیشه

قهرمان حرفه‌ای

اولین نمایش

فصل ۹۲ (مانگا)
قسمت ۴۹ (انیمه)

نانا شیمورا (Nana Shimura) هفتمین کاربر کوسه یکی برای همه، استاد سابق آلمایت، و دوست نزدیک گرن تورینو بود.

پیش‌زمینه

نانا همانند بسیاری از افراد دنیا دارای کوسه‌ی خودش تحت عنوان شناور بود. در مقطعی او برگزیده شد تا کوسه یکی برای همه را از کاربر ششم به ارث ببرد.

او بعدها با پسری به نام توشینوری یاگی آشنا شد که فردی بدون کوسه بود، کسی می‌خواست روزی همه‌ی مردم دنیا در کنار هم زندگی خوشی داشته باشند. این هدف نیازمند یک «سمبل صلح» بود تا عصر جدیدی را هماهنگ کند. توشینوری باور داشت که او قادر است الهام‌بخش مردم باشد. نانا از عقیده‌ی و حس عدالت‌خواهی توشینوری خوشش آمد و تصمیم گرفت به مربی او تبدیل شود. نانا همین طور تصمیم گرفت کوسه یکی برای همه را به او بسپارد.

نانا ازدواج کرد و پسری به نام کوتارو را به دنیا آورد. مدتی کوتاهی پس از آن همسر او کشته شد. نانا برای این که پسرش هم به این سرنوشت دچار نشود، سرپرستی او را به خانواده‌ای دیگر سپرد و از توشینوری و دوستش گرن تورینو درخواست کرد تا هرگز با او ارتباطی نداشته باشند. سال‌ها بعد کوتارو پسری به نام تومورا را به دنیا آورد و این پسر که در واقع نوه‌ی نانا بود تبدیل به یک شرور تحت حمایت همه برای یکی شد.

نانا سرانجام طی نبردی توسط همه برای یکی کشته شد.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: بیشتر قابلیت‌های نانا ناشناخته است. با این حال او به عنوان یک قهرمان قدرتمند در نظر گرفته می‌شود. او به اندازه‌ی کافی قدرتمند نبود که بتواند همه برای یکی را شکست دهد.

  • عضلات پرورش‌یافته

کوسه‌ها

شناور (Float): این کوسه به او اجازه می‌داد تا خودش را در هوا معلق کند.

همه برای یکی (One For All): این کوسه از کاربر ششم آن و به عنوان کوسه‌ی دوم به نانا منتقل شد که منبعی از قدرت خالص را در اختیار او می‌گذاشت. این کوسه تمام توانایی‌های فیزیکی او را به سطح فرا انسانی ارتقا داد و در نتیجه سرعت، چابکی، پایداری و قدرت او افزایش یافت.

صفحات دیگر