ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

مینا آشیدو

اشتراک‌گذاری

مینا آشیدو (Mina Ashido) که همچنین با عنوان پینکی شناخته می‌شود، دانش‌آموز کلاس 1-A در دبیرستان یو.ای. است که برای تبدیل شدن به یک قهرمان حرفه‌ای آموزش می‌بیند.

مینا آشیدو

Mina Ashido

مینا آشیدو - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

پینکی

تاریخ تولد

۳۰ جولای (مرداد)

سن

۱۵ (اولین نمایش)
۱۶

جنسیت

مونث

کوسه

اسید

پیشه

دانش‌آموز

تیم‌ها

تیم باکوگو

شیوه مبارزه

نبرد نزدیک + پشتیبانی

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: مینا با وجود توانایی‌های پایینی که در نبرد دارد، استفاده بهینه‌ای از کوسه‌ی خود می‌کند و همچنین از عکس‌العمل بالایی نیز برخوردار است. او تاکنون کارکردهای مختلفی از کوسه اسید خود را نشان داده است، از جمله پوشش دادن آتش برای متحدانش و روش‌های مختلف دیگر. او همچنین قادر به کنترل میزان انحلال‌پذیری و چسبناکی اسید خود است. مینا با پایین آوردن انحلال‌پذیری اسیدش از این موضوع اطمینان پیدا می‌کند که اسید او منجر به مرگ موجودات زنده نمی‌شود، و با بالا بردن میزان چسبندگی قادر به تولید اسیدی بسیار لغزنده است که می‌تواند به عنوان یک حصار محافظتی از آن بهره ببرد. علاوه بر استفاده از کوسه، مینا دارای عکس‌العملی بالاتر از تمام دانش‌آموزان دختر کلاسش است و در مجموع واکنش سریع‌تری نسبت به بیشتر دانش‌آموزان کلاس خود دارد.

کوسه

اسید (Acid): کوسه مینا به او اجازه می‌دهد تا مایعی خورنده را از بدنش تولید کند. با این حال یک محدودیت زمانی در تولید کردن این اسید وجود دارد و پوست او مقاومت طبیعی خود را به تدریج از دست می‌دهد.

او به عنوان بخشی از تمریناتش به طور دائم اقدام به تولید اسید می‌کند با این هدف که پایداری پوست خود را افزایش دهد.

آمار

 

صفحات دیگر