ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

مومو یائویوروزو

اشتراک‌گذاری

مومو یائویوروزو

Momo Yaoyorozu

مومو یائویوروزو - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

قهرمان همه چیز: کرییتی

تاریخ تولد

۲۳ سپتامبر (مهر)

سن

۱۵ (اولین نمایش)
۱۶

جنسیت

مونث

کوسه

آفرینش

پیشه

دانش‌آموز

تیم‌ها

تیم تودوروکی

شیوه مبارزه

نبرد نزدیک + پشتیبانی

مومو یائویوروزو (Momo Yaoyorozu) که همچنین با عنوان قهرمان همه چیز: کریتی شناخته می‌شود، مبصر دوم کلاس 1-A در دبیرستان یو.ای. است. او در این مدرسه برای تبدیل به یک قهرمان حرفه‌ای آموزش می‌بیند.

تاریخچه

مومو در یک خانواده قهرمانی معروف به دنیا آمد و از همین رو از یک کوسه قدرتمند بهره می‌برد. او به خاطر ثروت زیادی که خانواده‌اش داشت از زمان بچگی به چیزهای زیادی برای مطالعه و تمرین کردن دسترسی داشت، و عروسک‌های ماتروشکای روسی ابزار مورد علاقه او برای تمرین کردن کوسه‌اش بود.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: مومو یک دانش‌آموز سفارش شده است که این موضوع نشان از مهارت بالای او دارد. توانایی‌های او باعث شد تا او در آزمون درک کوسه جایگاه نخست را به دست آورد. او در زمان فستیوال ورزشی یو.ای. قادر شد به مدت کوتاهی در برابر فومیکاگه توکویامی ایستادگی کند.

  • بوکیجوتسو: مومو مهارت بالایی در استفاده از چند سلاح در برابر حریفان خود دارد که می‌تواند از آن برای اهداف هجومی یا تدافاعی استفاده کند.
  • هوش بالا
  • توانایی در تدریس
  • استعداد موسیقی

کوسه

آفرینش (Creation): کوسه مومو او را قادر می‌کند تا از طریق پوست خود هر شی یا ماده غیر-زنده را ایجاد کند که این موضوع با دگرگونی ساختار سلول‌های چربی او صورت می‌گیرد. او برای خلق هر چیز نیاز به درک ساختار مولکولی آن ماده یا شی دارد.

هر چه او بیشتر بخورد، مواد بیشتری برای کار کردن در اختیار خواهد داشت، و به این ترتیب برای موثر بودن کوسه‌اش نیاز به مواد غذایی قابل توجهی دارد. با این حال تولید اشیای بزرگ به زمان بیشتر و چربی بیشتری نیاز دارد.

این جنبه‌ی کوسه او احتمالا دلیل لاغر بودن او نیز است چرا که او به طور دائم برای تولید اشیا چربی‌های بدن خود را می‌سوزاند. این موضوع همچنین می‌تواند یک نقطه ضعف بزرگ باشد به طوری که تولید بیش از اندازه و بدون کالری کافی می‌تواند او را ضعیف و کم جان کند.

آمار

 

صفحات دیگر