ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

دنکی کامیناری

اشتراک‌گذاری

دنکی کامیناری (Denki Kaminari) که همچنین با عنوان قهرمان تفنگ بی‌جس کننده: چارزبولت شناخته می‌شود، دانش‌آموزی از کلاس 1-A در دبیرستان یو.ای. است که برای تبدیل شدن به یک قهرمان حرفه‌ای آموزش می‌بیند.

دنکی کامیناری

Denki Kaminari

دنکی کامیناری - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

چارجبولت

تاریخ تولد

۲۹ ژوئن (تیر)

سن

۱۵ (اولین نمایش)
۱۶

جنسیت

مذکر

کوسه

برق‌رسانی

پیشه

دانش‌آموز

تیم‌ها

تیم تودوروکی

شیوه مبارزه

نبرد نزدیک + پشتیبانی

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: دنکی دارای هیچ توانایی مستقیمی در نبرد نیست و او این موضوع را با کنترل متوسط خود روی کوسه‌اش که بسیار مخرب است جبران می‌کند. دنکی در زمان استفاده از کوسه برق‌رسان خود یک مکانزیم دفاعی را به دست می‌آورد که هر کس با او تماس پیدا کند را فلج می‌کند. از این رو تقابل با او در نبرد کاری نسبتا دشوار است، به خصوص اگر حریف او در فاصله نزدیک مبارزه کند. اگر او به اندازه‌ی کافی از خود الکتریسیته ساطع کند، به طور خودکار از همه جهات افرادی که در اطراف او هستند مورد برق‌گرفتگی قرار می‌گیرند. این جنبه از کوسه او باعث می‌شود تا او در نبردهایی که تعداد حریفان در آن زیاد است بسیار موثر باشد، اگرچه این موضوع می‌تواند روی متحدان او نیز تاثیر بگذارد.

  • هوش تاکتیکی

کوسه

برق‌رسانی (Electrification): کوسه دنکی به او اجازه تولید الکتریسیته را می‌دهد و تمام بدن او را پوشش می‌دهد. دنکی می‌تواند این انرژی را در فاصله‌ای از خود ساطع کند، با این حال او کنترل زیادی روی آن ندارد. بالاتر رفتن نیروی برق او از محدودیتی که دارد می‌تواند مغز او را دچار اتصال-کوتاه کند و از این رو او به مدت یک ساعت آسیب‌پذیر خواهد شد.

دنکی همچنین قادر به جذب و خنثی‌سازی الکتریسیته و سایر کوسه‌های مبتنی بر برق است.

او به عنوان بخشی از تمریناتش جریان الکتریسیته خود را از یک باتری با ظرفیت بالا عبور می‌دهد که با این کار می‌تواند میزان بیشتری از الکتریسیته را به کار بگیرد.

آمار

 

صفحات دیگر