ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

جین بوبایگاوارا

اشتراک‌گذاری

جین بوبایگاوارا

Jin Bubaigawara

جین بوبایگاوارا - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

Twice

جنسیت

مذکر

کوسه

دابل

پیشه

وابسته به

لیگ شروران (قبلا)
جبهه آزادسازی پدیده‌های فرا طبیعی

تیم

جوخه اقدام پیشتاز (قبلا)
دسته سیاه (فرمانده)

اولین نمایش

مانگا: فصل ۷۷
انیمه: قسمت ۴۳

جین بوبایگاوارا (Jin Bubaigawara) که همچنین با نام توایس (Twice) شناخته می‌شود، یک شرور وابسته به لیگ شروران و بخشی از جوخه اقدام پیشتاز است. او و سایر افراد تیمش به عنوان آنتاگونیست‌های آرک «کمپ تمرین جنگلی» ایفای نقش می‌کنند.

او بعدها تبدیل به یکی از نه ستوان جبهه آزادسازی پدیده‌های طبیعی شد، سازمانی که از بقایای لیگ و ارتش آزادسازی متا تشکیل شده بود.

تاریخچه

زمانی که جین به مدرسه راهنمایی می‌رفت، پدر و مادر او توسط یک شرور کشته شدند و او یتیمی بدون سرپرست شد. او موفق به یافتن یک شغل شد و صاحب کارش که فردی مهربان بود به او غذا و سرپناه داد.

بعدها جین در نقطه‌ای با موتور سیکلیت خود با یک فرد تصادف کرد و آن فرد دستش شکست. جین به دفتر پلیس برده شد و توضیح داد که آن فرد به جلوی موتور او پریده است. پلیس که متوجه بود جین کاملا به قانون پایبند است او را رها کرد، و به جین اعلام شد که به خاطر این تصادف برای او پرونده جنایی ایجاد شده است. متاسفانه آن قربانی تصادف یکی از مشتریان دائم رئیس جین بود که همین مسئله باعث شد تا این مشتری از دست برود و رئیس جین نیز به این خاطر جین را سرزنش و اخراج کرد.

جین دوباره بی‌خانمان شد. تنهایی و افسردگی او باعث شد تا جین روی به استفاده از کوسه خود بیاورد تا از این طریق فردی که مورد اعتمادش است را ایجاد کند. در ابتدا او یک کپی از خودش ساخت و به تدریج افراد بیشتری را به عنوان دوستانش ایجاد کرد. او برای این که زنده بماند از کپی‌های خود با هدف سرقت‌های مسلحانه و دزدی استفاده کرد. او خیلی زود پی برد که کوسه‌اش یک منبع بی‌نهایت از نیروی انسانی با هدف اقدامات جنایی است. با افزایش بدنامی جین، او تبدیل به یکی از مجرمان تحت تعقیب ژاپن شد.

جین با تنبلی شروع به سوء استفاده از قدرت‌های خود کرد، به طوری که از کپی‌ها برا تمام کارهای دشوار بهره می‌گرفت. از آنجایی که شخصیت این کپی‌ها از جین گرفته می‌شد، آن‌ها نیز خصویت تنبلی را گرفته بودند و دیگر نمی‌خواستند کارهای سخت را انجام دهند.

کلون‌های جین اقدام به شورش کردند و تقریبا جین را مرز مرگ پیش بردند. آن‌ها هر یک مدعی بودند که «جین حقیقی» هستند و برای نه روز با هم مبارزه کردند تا این که یکی یکی کشته شدند و تنها یک جین باقی ماند. از آن زمان جین با این موضوع در گریبان است که آیا او یک کلون است یا خیر.

مدتی بعد او با جیران آشنا شد. جیران به او گفت که افرادی زیادی همانند او در این دنیا هستند و به او پیشنهاد کرد که به لیگ شروران بپیوندد.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: توایس یک شرور توانا و یک دارای مهم برای لیگ شروران بود. کوسه او برای نقش پشتیبانی بسیار موثر بود چرا که او قادر به تولید نیروی کمکی برای خودش و متحدانش بود. تومورا شیگاراکی ادعا کرده که کوسه توایس یک قطعه کلیدی از نقشه‌های لیگ است. بعدها ارتش آزادسازی متا برای سودمندی این کوسه اقدام به استخدام توایس کرد. علاوه بر قابلیت‌های این کوسه، توایس یک آکروبات ماهر است که از سرعت و عکس‌العمل بالایی برخوردار است.

کوسه

دابل (Double): کوسه جین به او اجازه می‌دهد تا یک کپی دقیق را از هر چیز زنده یا غیر زنده ایجاد کند. او برای این کار باید از مشخصات هدف مورد نظر آگاه باشد. او در یک زمان تنها قادر به ایجاد دو نسخه است. این نسخه‌ها به اندازه‌ی نمونه‌ی اصلی خود با دوام نیتسند و نسخه دوم حتی ضعیف‌تر از نسخه اول است.

توایس هیچ کنترلی روی کلون‌هایی که ساخته ندارد و آن‌ها خودمختار هستند. خصوصیات و قابلیت‌های این کلون‌ها از نمونه اصلی گرفته می‌شود. اگرچه او برای مدتی به دلیل اتفاقات گذشته قادر به ایجاد کپی از خودش نبود اما سرانجام قادر به انجام آن شد.

بنا بر گفته جیران، توایس با این کوسه پتانسیل از بین بردن کل کشور را دارد.

آمار

 

 
 

 

 

صفحات دیگر