ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

تنیا ایدا

اشتراک‌گذاری

تنیا ایدا

Tenya Iida

تنیا ایدا - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

اینژنیوم

لقب

ایدای نگهبان

سن

۱۵ (اولین نمایش)
۱۶

جنسیت

مذکر

کوسه

موتور

مکان تولد

توکیو

خانواده

پدری بی‌نام
مادری بی‌نام
تنسی ایدا (برادر بزرگتر)

پیشه

دانش‌آموز

تیم

تیم تودوروکی

اولین نمایش

مانگا: فصل ۳
انیمه: قسمت ۳

تنیا ایدا (Tenya Iida) که همچنین با عنوان اینژنیوم (Ingenium) شناخته می‌شود، نماینده کلاس A-1 در دبیرستان یو.ای. است که برای تبدیل شدن به یک قهرمان حرفه‌ای تمرین می‌کند.

تاریخچه

تنیا به عنوان پسر دوم خانواده لیدا متولد شد، خانواده‌ای که چندین نسل قهرمان داشته است، و تنیا نیز برادر بزرگترش تنسی را الگوی خود قرار داده است. تنسی برای این که تنیا او را تحسین می‌کرد می‌گفت که باید قهرمانی عالی باشد.

تنیا قبل از این که وارد دبیرستان یو.ای. شود به دبیرستان سویومی که مدرسه‌ای معتبر و خصوصی بود رفته بود.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: تنیا بارها نشان داده است که یک مبارز بسیار نیرومند است. مهارت‌های او جایگاه چهارم را در آزمون درک کوسه، جایگاه ششم در امتحان ورودی و مقام چهارم را در فستیوال ورزشی یو.ای. برای او به ارمغان آورد. او به لطف کوسه‌اش یکی از سریع‌ترین دانش‌آموزان کلاس 1-A است که از این سرعت به عنوان مکملی در سبک مبارزه‌اش استفاده می‌کند.

  • هوش بالا
  • مهارت‌های رهبری

کوسه

موتور (Engine): کوسه تنیا شامل موتورهای شبیه به ماشین است که به هر ساق پای او متصل است، و به او سرعت دویدن بالا و قدرت لگد بسیار می‌دهد. او برای سوخت این موتورها نیاز به نوشیدن آب پرتقال دارد.

موتورهای تنیا دارای چندین دنده اس. کوسه‌ی او همانند یک موتور واقعی نیاز به لوله‌های اگزوز دارد که در پشت پاهای او قرار دارد و به عملکرد مناسبت آن کمک می‌کند.

آمار

 

 
 

 

 

صفحات دیگر