ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

تسویو آسوی

اشتراک‌گذاری

تسویو آسوی (Tsuyu Asui - تلفظ: سویو آسوی) که همچنین با نام قهرمان فصل بارانی: فروپی شناخته می‌شود، دانش‌آموزی از کلاس 1-A در دبیرستان یو.ای. است که برای تبدیل شدن به یک قهرمان حرفه‌ای تمرین می‌کند. او یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه Boku no Hero Academia است.

تسویو آسوی

Tsuyu Asui

تسویو آسوی - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

اوراویتی (در ژاپنی: اورابیتی)

روز تولد

۱۲ فوریه (بهمن)

سن

۱۵ (اولین نمایش)
۱۶

جنسیت

مونث

کوسه

قورباغه

مکان تولد

استان آیچی

پیشه

دانش‌آموز

وابسته به

مدرسه راهنمایی سالتی بنکز (قبلا)
دبیرستان یو.ای.
گروه کشتیرانی اوکی (قبلا)

تیم‌ها

اولین نمایش

مانگا: فصل ۵
انیمه: قسمت ۵

تاریخچه

قبل از ورود به دبیرستان یو.ای.، مادر و پدر تسویو اغلب برای کارشان در سفر بودند و از این رو زمان کمی را صرف پرورش دادن فرزندشان می‌کردند. مسئولیت پرورش دادن سامیداره و ساتسوکی که برادر و خواهر کوچکتر تسویو بودند به او سپرده شده بود. اگرچه این مسئولیت برای او سخت بود اما تسویو زندگی خود را شگفت‌انگیز می‌دانست.

دو سال قبل از ورود به دبیرستان، تسویو زمان آزاد زیادی برای خودش نداشت و از آنجایی که ظاهرش شبیه به قورباغه بود پیدا کردن دوست نیز برای سخت بود. در دوران مدرسه راهنمایی او با دختری دیگر به نام هابوکو مونگوسه که او نیز دوستی نداشت آشنا شد و سرنجام با او دوست شد.

دو سال بعد تسویو و هابوکو به دبیرستان‌های مختلفی رفتند اما همچنان تماس با یکدیگر را حفظ کردند. هابوکو در دبیرستان خود دوستان جدیدی پیدا کرد و تسویو نیز تصمیم گرفته در دبیرستان جدید خود با افراد زیادی دوست شود.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: تسویو با توانایی‌هایی که کوسه‌اش در او اختیار او گذاشته قادر است در هر دو محدوده نزدیک و محدوده دور مبارزه کند. شیوه‌ی مبارزه او شامل چابکی بالا و جهش‌های قدرتمند است که می‌تواند حریف را گیج کند. همچنین قدرت تقویت یافته پاهای او به او امکان لگدهای پرقدرت را می‌دهد. تسویو قادر است قابلیت‌های خود را با فرد دیگری به طور موثری سازگار کند. او یک دانش‌آموز برجسته است که ضعف‌های بسیار اندکی دارد و می‌تواند پشتیبان بسیار خوبی برای هر کس باشد. توانایی‌های او باعث شده تا تسویو به یکی از قوی‌ترین دانش‌آموزان دختر کلاس خود تبدیل شود.

  • استقامت پیشرفته
  • نبوغ بالا

کوسه

قورباغه (Frog): کوسه تسویو به او اجازه می‌دهد تا قابلیت‌هایی مشابه با یک قورباغه را به کار ببرد، مثل: دراز کردن زبان تا میزان ۲۰ متر، چسبیدن به دیوارها، ترشح سمی ملایم و خارش‌آور، و استتار.

او همانند قورباغه‌ها در صورتی که برای مدتی طولانی در معرض دمای پایین قرار بگیرد به خواب زمستانی می‌رود و قادر به انجام هیچ عملکردی نیست.

آمار

 

صفحات دیگر