ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

ایجیرو کیریشیما

اشتراک‌گذاری

ایجیرو کیریشیما

Eijiro Kirishima

ایجیرو کیریشیما - مدرسه قهرمانانه من

نام مستعار

قهرمان تنومند: شورش قرمز

روز تولد

۱۶ اکتبر (مهر)

سن

۱۵ (اولین نمایش)
۱۶ (آرک فستیوال مدرسه یو.ای.)

جنسیت

مذکر

کوسه

سخت شدن

مکان تولد

استان چیبا

پیشه

دانش‌آموز

تیم‌ها

  • تیم باکوگو
  • تیم یورش به شی هاسیکای

اولین نمایش

مانگا: فصل ۵
انیمه: قسمت ۵

ایجیرو کیریشیما (Eijiro Kirishima) که همچنین با نام قهرمان تنومند: شورش قرمز (Sturdy Hero: Red Riot) شناخته می‌شود، دانش‌آموز کلاس 1-A در دبیرستان یو.ای. است که برای تبدیل شدن به یک قهرمان حرفه‌ای آموزش می‌بیند.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: ایجیرو در چندین مقطع خود را به عنوان فردی بسیار نیرومند ثابت کرده است. قابلیت‌های او باعث شد تا ایجیرو در آزمون ورودی یو.ای. رتبه دوم را به دست آورد، و همچنین در آزمون ادراک کوسه رتبه هشتم را به خود اختصاص دهد. به لطف کوسه‌ی او، شیوه مبارزه ایجیرو سرراست و بی‌پروا است و بدن سختش به او اجازه می‌دهد تا هنگام حمله کردن ضربات متقابل را تحمل کند.

قدرت ایجیرو کیریشیما با تتسوتتسو برابری می‌کند. این دو به خاطر کوسه و شیوه‌ی مبارزه مشابه سرانجام در فستیوال ورزشی یو.ای. مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت نتیجه آن مساوی شد. او همچنین در این فستیوال در مقطعی با کاتسوکی باکوگو، یکی از قوی‌ترین دانش‌آموزان کلاس A-1 روبرو شد و با وجود شکست خوردن اما مقاومت خوبی از خود نشان داد.

یکی از ویژگی‌های ایجیرو پایداری بالای او هست که حتی بدون استفاده از کوسه نیز از میانگین بالاتر است.

کوسه

کوسه‌ی ایجیرو سخت شدن است. این موضوع به او اجازه می‌دهد تا هر بخشی از بدن خود را سخت و تیز کند. از نقاط ضعف کوسه او این است که ایجرو تا یک حدی قادر به مقاومت در برابر آسیب‌ها است و با از دست رفتن نیروی او این پوسته سخت نیز از بین می‌رود. کیریشیما بخشی از تمرینات خود را با ضربات دم ماشیرائو اوجیرو انجام می‌دهد که این موضوع قدرت و پایداری کوسه‌ی او را افزایش می‌دهد.

ایجیرو وقتی از کوسه خود استفاده می‌کند از پایداری و قدرت بسیاری بهره می‌برد. او همچنین در برابر حرارت و شوک مقاومت بالایی دارد.

آمار

 

صفحات دیگر