ویکی مدرسه قهرمانانه من

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

استار اند استرایپ

اشتراک‌گذاری

استار اند استرایپ

Star and Stripe

استار اند استرایپ - مدرسه قهرمانانه من

جنسیت

مونث

کوسه

نیو اوردر

مکان تولد

ایالات متحده

اولین نمایش

چپتر ۳۰۳ (مانگا)
آکادمی قهرمانی من: دو قهرمان (فیلم)

استار اند استرایپ (Star and Stripe) قهرمان شماره یک کنونی ایالات متحده است.

تاریخچه

سال‌ها پیش، وقتی استار اند استرایپ جوان بود، او و خانواده‌اش در مسیری به سمت سنتا مونیکا گرفتار حمله‌ی یک شرور شدند. او از این حادثه بسیار وحشت‌زده شد و برای زنده ماندن خواهر کوچکش دعا کرد، با این حال تمام آن‌ها توسط یک دانش‌آموز خارجی ژاپنی نجات یافتند. این دانش‌آموز بعدها تبدیل به آل مایت شد.

از آن روز به بعد او تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفت و با الهام از آن تلاش کرد تا خودش روزی همانند آلمایت تبدیل به یک قهرمان شود. او با الگو قرار دادن آلمایت و با کمک کوسه‌ی خود یعنی «نیو اوردر» پیشرفت کرد تا تبدیل به قهرمان شماره یک آمریکا شد.

توانایی‌ها

توانایی‌های کلی: استار اند استرایپ قهرمان شماره یک آمریکا است که توسط «همه برای یکی» به عنوان «قوی‌ترین زن موجود» توصیف شده است. توان او در حدی است که او می‌تواند به تنهایی در برابر تومورا شیگاراکی مقابله کند، در شرایطی که او ۹۸٪ قدرت «همه برای یکی» را در اختیار داشت.

کوسه

نیو اوردر (New Order): این کوسه به او اجازه می‌دهد تا بر محیط اطراف خود مسلط باشد و ویژگی‌های جدیدی را در خود و دنیای اطرافش ایجاد کند. برای فعال کردن این کوسه او باید ابتدا تماس فیزیکی با هدف داشته باشد و نام آن را به زبان آورد، و سپس قاعده‌ی مورد نظر خود را شرح دهد.

  • قدرت فیزیکی بی‌کران
صفحات دیگر