ویکی حمله به تایتان

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

شیطان تمام زمین

اشتراک‌گذاری

شیطان تمام زمین

Devil of All Earth

شیطان تمام زمین - حمله به تایتان

نام‌های دیگر

شیطان زمین
شیطان تمام سرزمین

نژاد

نامشخص

جنسیت

مذکر

شیطان تمام زمین (Devil of All Earth) یک شخصیت الدیایی افسانه‌ای است. بنا بر افسانه‌ها او طی معامله‌ای با یمیر فریتز، قدرت‌های تایتانی را به او اعطا کرد. از همین رو مطیعان یمیر با عنوان «فرزندان شیطان» نامیده می‌شوند.

مدت‌ها بود که دنیا متقاعد شده بود که شیطان زمین یک موجود واقعی است که توسط قهرمان مارلیایی یعنی هلوس در طول جنگ بزرگ تایتان کشته شده است. با این حال ویلی تایبور فاش کرد که داستان هلوس فقط یک پروپاگاندا بوده است. ارن کروگر گمان می‌کرد که داستان معامله یمیر با شیطان توسط دشمنان مردمش ساخته شده است، اگرچه این داستان در یک کتاب الدیایی نیز نقل شده بود.

تاریخچه

گفته می شود بیش از ۱۸۰۰ سال پیش از سقوط دیوار ماریا، دختری به نام یمیر فریتز با شیطان دیدار کرده است و این دو معامله‌ای انجام داده‌اند. معلوم نیست که یمیر چه چیزی را به شیطان پیشنهاد کرده است، اما در قبال آن قدرت فوق‌العاده‌ای را دریافت کرده است و به اولین تایتان تبدیل شده است. بعدها ارن کروگر در صحبت با گریشا یگر ادعا کرد که این افسانه نادرست است و او معتقد بود که یمیر منبع همه مواد زنده را کشف کرده است و از طریق آن قدرت تایتان‌ها را به دست آورده است. مشاهدات ارن یگر از خاطرات یمیر که از طریق مسیرها انجام می‌شد نیز این موضوع را قوت می‌بخشید، چرا که در این خاطرات شیطانی حضور نداشت.

هیستوریا ریس، از نوادگان مستقیم یمیر فریتز، زمانی که در مزرعه خانواده‌اش در دیوار شینا بزرگ می‌شد، خواهر ناتنی او یعنی فریدا ریس گاهی برای او داستان یمیر و شیطان را می‌خواند. با این حال در این داستان نام یمیر «کریستا» نامگذاری شده بود و فریدا این دختر را فردی دوست داشتنی توصیف می‌کرد.

صفحات دیگر