ویکی حمله به تایتان

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

حمله به انتقام‌جویان

اشتراک‌گذاری

حمله به انتقام‌جویان

Attack on Avengers

حمله به انتقام‌جویان - حمله به تایتان

جلدها

۰

چپترها

۱

نویسنده

هاجیمه ایسامایا
سی.بی. سبلوسکی

تصویرگر

جرادو ساندوال
دونو سانچز آمارا

تاریخ انتشار

نوامبر ۲۰۱۴

ناشر ژاپنی

کوندانشا

ناشر انگلیسی

مارول کامیکس
کودانشا کامیکس

مجله

بروتوس

سبک

کراس‌اوور
ابرقهرمانی

حمله به انتقام‌جویان (Attack on Avengers) یک مانگای کراس‌اوور بین شخصیت‌های حمله به تایتان و مارول کامیکس است. این شخصیت‌ها شامل تایتان زرهی، تایتان ماده و تایتان عظیم‌الجثه از دنیای حمله به تایتان، و مرد عنکبوتی، گروه انتقام‌جویان و گروه نگهبانان کهکشان از دنیای مارول است.

نویسندگی و تصویرگری این مانگا توسط مارول کامیکس انجام شده، و اولین بار در تاریخ نوامبر ۲۰۱۴ از طریق مجله کودانشا بروتوس در ژاپن منتشر شده است. در ایالات متحده نیز این کمیک در ژوئن ۲۰۱۵ در قالب Marvel's Secret Wars #0 منتشر شده است.

این مانگا و کمیک بعدا به عنوان یک جایزه ویژه (Bonus) در مجموعه Attack on Titan: Colossal Edition 2 قرار گرفت.

نگاه کلی

تایتان‌ها ناگهان از آب‌های منهتن بیرون می‌آیند و شروع به بلعیدن مردم می‌کنند و باعث هرج و مرج می‌شوند. مرد عنکبوتی با دو تایتان کوچکتر درگیر می‌شود، در حالی که کاپیتان آمریکا، بلک ویدو، و هاکای با تایتان زرهی می‌جنگند. کاپیتان آمریکا به سرعت متوجه نقطه ضعف تایتان‌ها می‌شود و این موضوع را به اطلاع مرد آهنی می‌رساند، کسی که به نبرد هالک در برابر تایتان ماده می‌پیوندد. همان طور که آن‌ها در حال سرنگون کردن دشمنان خود هستند، تایتان غول‌پیکر ظاهر می‌شود. در این مقطع نگهبانان کهکشان از راه می‌رسند تا انتقام‌جویان فرصتی برای تنفس داشته باشند.

صفحات دیگر