ویکی حمله به تایتان

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

تایتان چکش جنگ

اشتراک‌گذاری

تایتان چکش جنگ

War Hammer Titan

تایتان چکش جنگ - حمله به تایتان

نام‌های دیگر

پتک
چکش

ارتفاع

تقریبا ۱۵ متر

توانایی‌ها

سخت کردن ساختاری، عملیات از راه دور

وفاداری

تایتان چکش جنگ (War Hammer Titan) یکی از نه تایتان است که دارای قابلیتی در ایجاد ساختارها به وسیله سخت کردن گوشت تایتان است. تا سال ۸۵۴ این تایتان در اختیار خانواده تایبور بود. آخرین وارث این تایتان ارن یگر بوده است.

توانایی‌ها و قابلیت‌ها

سخت کردن ساختاری

تایتان چکش جنگ می‌تواند ساختارهایی را از گوشت سخت شده تایتان تولید و دستکاری کند. این سازه‌ها می‌توانند به عنوان سلاح استفاده شوند. دقیقا همانند تایتان ماده، از این قابلیت سخت شدن می‌توان برای قرار دادن کاربر در داخل یک پوشش کریستالی و به منظور محافظت استفاده کرد. با این حال، برخلاف تایتان ماده کاربر این تایتان هوشیاری خود را حفظ می‌کند. این کریستال بسیار با دوام است اما در صورت برخورد با یک ساختار قوی‌تر، می‌تواند آسیب ببیند. تا به امروز، تنها چیزی که قادر به شکستن این کریستال بوده، پنجه‌ها و دندان‌های تایتان آرواره بوده است.

تئو مگات اشاره کرده است توانایی سخت کردن ساختار یک دارایی قدرتمند است، اما باید در حد متوسط ​​از آن استفاده شود، در غیر این صورت، استفاده مداوم از آن در کوتاه مدت می‌تواند کاربر را از بین ببرد.

عملیات از راه دور

برخلاف سایر اعضای نه تایتان، این امکان در تایتان چکش جنگ وجود که تا مرکز کنترل خود را از گردن خارج کند. در چنین شرایطی، بدن تایتان توسط یک کابل گوشتی طولانی به اپراتور انسانی خود متصل می‌شود، در حالی که بدن انسان در یک کریستال سخت و محکم قرار دارد و به وسیله کابل به بدن متصل است. اگر این کابل قطع شود، بدن تایتان نیز غیرفعال خواهد شد، اگرچه همچنان امکان ساخت یک بدنه جدید وجود دارد.

تاریخچه

تایتان ارابه همانند سایر نه تایتان پس از مرگ یمیر فریتز به وجود آمد. ۱۷۰۰ سال پس از مرگ او، تایتان ارابه در اختیار یک یا چند خانواده الدیایی که با هم درگیر بودند قرار گرفت. پس از این هفده قرن، کارل فریتز، پادشاه خانواده فریتز درگیری‌های موجود در الدیا را رها کرد و به جزیره پارادایس نقل مکان کرد، و تایتان چکش جنگ در اختیار خانواده تایبور قرار گرفت. در مقطعی مردم به پا خواسته مارلی در جنگ بزرگ تایتان شرکت کردند، و خانواده تایبور از اولین الدیایی‌ها بودند که در روزهای اولیه جنگ به کمک آن‌ها رفتند.

پس از پایان جنگ بزرگ تایتان، تایتان چکش جنگ همچنان در اختیار خانواده تیبور باقی ماند و این خانواده سوگند یاد کرد که از ملت جدید مارلی به عنوان اشراف افتخاری مارلی دفاع کند. اما با وجود این سوگند، تایتان چکش جنگ در طول قرن یک بعد در جنگ‌ها بدون استفاده ماند. به دلایل امنیتی، هویت تایتان چکش جنگ در خانواده تایبور محرمانه ماند و تنها تعداد معدودی از افراد بلند-مرتبه مارلی از هویت حامل این تایتان با خبر بودند.

سرانجام در مقطعی قدرت تایتان چکش جنگ به خواهر کوچک ویلی تایبور یعنی لارا منتقل شد.

وارثان

صفحات دیگر