ویکی خانواده آدامز

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

لاریسا ویمز

اشتراک‌گذاری

لاریسا ویمز

Larissa Weems

لاریسا ویمز - خانواده آدامز

نام مستعار

مدیر ویمز

تاریخ تولد

۱۹۷۳-۱۹۷۴

جنسیت

مونث

پیشه

مدیر مدرسه نورمور (قبلا)

وابسته به

رابطه عاشقانه

گومز آدامز (بی‌پاسخ)

دوستان

مورتیشا آدامز (رقابت دوستانه)
دکتر والری کینبات
نوبل واکر

نمایش‌ها

بازیگر

گوندولین کریستی

لاریسا ویمز (Larissa Weems) یک تغییر شکل‌دهنده و مدیر سابق مدرسه نورمور است که در گذشته دانش‌آموز سابق این مدرسه و هم‌اتاقی مورتیشا آدامز بود.

او که به شدت به مدرسه نورمور علاقه داشت، تمام وقت خود را به اساتید و دانش‌آموزان آن اختصاص می‌داد. او تمام تلاش خود را کرد تا مدرسه را به پناهگاهی برای طردشدگان تبدیل کند و مطمئن شود که شهرت مدرسه به هیچ وجه لکه‌دار نشود.

بیوگرافی

لاریسا احتمالا در سال ۱۹۷۳/۴ به دنیا آمده است، زیرا او در کلاس فارغ التحصیلان مدرسه نورمور در سال ۱۹۹۱ است و در کنار مورتیشا حاضر بوده است.

لاریسا در طول سال‌های مدرسه‌اش، یک اجرای دونفره را در کنار مورتیشا در شوی استعدادهای درخشان سالستس (Solstice) داشت، جایی که او ظاهر خود را شبیه به جودی گارلند کرد.

در طول سریال ونزدی، او حضور چشمگیری داشت و ونزدی آدامز و سایر دانش‌آموزان را زیر نظر داشت. او می‌داند که تایلر گالپین همان هیولای جنگل است که ونزدی در جستجوی آن است. لاریسا این واقعیت را از ونزدی و پدر تایلر یعنی کلانتر داناون گالپین پنهان می‌کرد. دلیل او برای این کار جلوگیری از بدنامی نورمور یا جریکو بود.

با این حال، او نمی‌دانست که مرلین تورن‌هیل کنترل تایلر و هاید را در دست دارد. او تنها زمانی متوجه قصد تورن‌هیل شد که ونزدی او را متقاعد کرد که به تایلر تغییر شکل دهد و از این طریق خودش به واقعیت پی ببرد. او در ظاهر تایلر به همراه ونزدی در اتاق ایستاد و به مکالمه او و تورن‌هیل گوش داد. پس از شنیدن به مقدار کافی، او شکل خود را تغییر داد و با تورن‌هیل صحبت کرد. تورن‌هیل در حین صحبت با لاریسا دستش را در جیب خود برد و یک سوزن پر از سم نایت‌شید را بیرون آورد. او فورا با سوزن به گردن لاریسا زد و او را با نایت‌شید مسموم کرد و او به زمین افتد و مرد.

شخصیت

لاریسا یک زن بسیار پرشور است. او عمیقا به سلامت دانش‌آموزان خود اهمیت می‌دهد. به عنوان مدیر مدرسه نورمور، او آماده است تا برای حفظ شهرت مدرسه و دانش آموزانش هر کاری را انجام دهد.

قدرت‌ها و توانایی‌ها

  • تغییر شکل: لاریسا ویمز یک تغییر شکل‌دهنده است، به این معنی که توانایی تبدیل شدن به هر شخص یا موجودی را دارد. جزئیات نحوه عملکرد قدرت‌های او مبهم است، اما به نظر می‌رسد که او فقط می‌تواند به افراد دیگر تبدیل شود. در سریال، او به شکل روان لاسلو، تایلر گالپین و در گذشته به جودی گارلند تبدیل شده است.
صفحات دیگر