ویکی خانواده آدامز

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

مریلین تورن‌هیل

اشتراک‌گذاری

مریلین تورن‌هیل

Marilyn Thornhill

مریلین تورن‌هیل - خانواده آدامز

جنسیت

مونث

سن

۴۲

تاریخ تولد

۱۴ مارچ ۱۹۸۱

کلاس

عادی

پیشه

معلم علوم گیاه‌شناسی (قبلا)

وابسته به

خانواده گیتس

بستگان

انسل گیتس (پدر؛ مرده)
مادری بی‌نام (مرده)
گرت گیتس (برادر؛ مرده)
جوزف کراکستون (جد؛ مرده)

نمایش‌ها

بازیگر

کریستینا ریچی

مریلین تورن‌هیل (Marilyn Thornhill) با نام تولد لورل گیتس، قبلا ناظر ونزدی آدامز و ایند سینکلر و معلم علوم گیاه‌شناسی مدرسه نورمور بود.

مریلین، جد خود یعنی جوزف کراکستون را به زندگی بازگرداند تا یک بار برای همیشه از شر طردشدگان خلاص شود. بعد از اینکه جوزف شکست خورد، مریلین در تلاش دیگری برای کشتن ونزدی آدامز، یک مبارزه با شمشیر را انجام داد، اما به طور غیرمنتظره‌ای، زنبورهای یوجین اوتینگر ظاهر شدند و او را زمین‌گیر کردند.

بیوگرافی

مرگ مفروض لورل گیتس به دلیل غرق شدن بوده است. پلیس دریاچه‌ای را که در آن مرده بود بررسی کرد اما هیچ جسدی پیدا نکرد. لورل با هویت «خانم مرلین تورن‌هیل» به معلم علوم گیاه‌شناسی مدرسه نورمور تبدیل شد. او به باریستای کافه ودروین یعنی تایلر گالپین در باز کردن توانایی هاید خود کمک کرد تا او به جمع آوری اعضای بدن بپردازد و در نهایت مریلین بتواند جوزف کراکستون، بنیانگذار جریکو را احضار کند. پس از بازگرداندن موفقیت‌آمیز کراکستون، ونزدی او را با چاقو و ضربه به قلب سیاهش کشت. مدت زیادی بعد از آن، مریلین مورد حمله زنبورها قرار گرفت و ونزدی او را لگدمال کرد. مشخص نیست پس از آن چه اتفاقی برای او افتاد.

شخصیت

مرلین معمولا ظاهری ملایم و معمولی دارد و معمولا برای انجام وظایفش در مدرسه، و سطح عقل و وجدان متوسط ​​شناخته می‌شود. اما در پس این چهره، او از طریق یک حیله‌ی پیچیده مشغول اجرای یک نقشه‌ی انتقام‌جویانه تاریخی بود. او در واقع فردی سرد، حسابگر، کینه‌توز و شکست ناپذیر بود و فقط برای به دست آوردن چیزی که دنبالش بود انگیزه داشت. مریلین برای رسیدن به هدف نهایی‌اش با اجرای تاکتیک‌های متعدد و حفظ جنبه‌های مختلف مشکلی نداشت. هدف او یک سقوط پرهرج و مرج برای نورمور بود.

صفحات دیگر