ویکی ویچر

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

اردین براک گلس

اشتراک‌گذاری

اردین براک گلس

Eredin Bréacc Glas

اردین براک گلس - ویچر

نام مستعار

اسپاروهاوک

جنسیت

مذکر

عنوان

پادشاه واید هانت

وابسته به

قابلیت‌ها

  • شمشیرزنی
  • سوارکاری
  • تلپورت
  • جادو

اردین براک گلس (Eredin Bréacc Glas) که همچنین توسط تک‌شاخ‌ها با عنوان اسپاروهاوک شناخته می‌شود، یک الف ان ال و فرمانده یک سواره‌نظام یازده نفره به نام وایلد هانت بود. از آنجایی که او رهبر وایلد هانت است بیشتر با نام پادشاه وایلد هانت شناخته می‌شود. اریدن در دنیای خود یک ژنرال بالا-رتبه بود تا این که پس از کشتن پادشاه آنجا به جانشین او تبدیل شد.

پیشینه

با وجود این که او در سال‌های جوانی سربازی قدرتمند و ماهر در استفاده از جادو بود اما اطلاعات زیادی از دوران جوانی او وجود ندارد.

پادشاه آبرون میورکتاک، فرمانروای الف‌های ان ال پس از بنیان مهاجمان سرخ، ادرین را به عنوان رهبر و فرمانده این گروه گماشت. ادرین قادر به دسترسی به دروازه‌ی دنیاها بود و این موضوع به او اجازه می‌داد که با اراده‌ی خود به جهان‌های دیگر سفر کرد. هدف اصلی او و گروهش یافتن برده‌های انسان‌نما - به خصوص خود انسان‌ها - بود تا این افراد بتوانند به الف‌ها خدمت کنند. همین موضوع در طول زمان باعث شد تا ادرین و افرادش در میان مردم بدنام و ترسناک شوند و حتی این گروه مهاجم با استفاده از جادو ظاهر و صدای خود را تغییر دادند تا بر ترس مردم بیفزایند.

با گذشت زمان، آن‌ها سرانجام ان سید، خاستگاه اصلی خود پیش از پیوند گستره‌ها را پیدا کردند، دنیایی که حالا در تصاحب انسان‌ها بود. از آنجایی که ان ال یک نفرت عمیق نسبت به نژاد انسان داشت پس هدف نخست ادرین دنیای ان سید شد و این سواران سرخ اغلب حملات خود را به این دنیا انجام می‌دادند. مردم این دنیا خیلی زود نسبت به این مهاجمان وحشت پیدا کردند و به آن‌ها یک نام جدید یعنی واید هانت را دادند. از آنجایی که ادرین معمولا خودش گروهش را رهبری می‌کرد و اغلب در کنار آن‌ها حاضر بود، پس مردم بیشترین ترس را از او داشتند و به او لقب پادشاه وایلد هانت را دادند.

صفحات دیگر