ویکی توکیو ریونجرز

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

واساکا ایمائوشی

اشتراک‌گذاری

واساکا ایمائوشی

Wakasa Imaushi

واساکا ایمائوشی - توکیو ریونجرز

ژاپنی

今牛 若狭

نام مستعار

واکا
پلنگ سفید
افسانه زنده

جنسیت

مذکر

سن

۳۶ (۲۰۱۷)
۲۷ (۲۰۰۸)

تاریخ تولد

۲۸ نوامبر ۱۹۸۰

پیشه

مالک باشگاه

جایگاه

کاپیتان واحد کماندو در کانتو مانجی
مجری بالارده برامن (قبلا)
بنیان‌گذار و کاپیتان واحد حمله اژدهای سیاه (قبلا)
رهبر کودو رنگو (قبلا)

اولین نمایش

چپتر ۲۱۳ (مانگا)

واساکا ایمائوشی (Wakasa Imaushi) یا واکا کاپیتان واحد کماندوی باند کانتو مانجی است. او همچنین بنیان‌گذار و کاپیتان سابق واحد حمله اژدهای سیاه و مجری بالارده برامن بود.

شخصیت

به نظر می رسد که واکاسا بیشتر اوقات حوصله‌اش سر می‌رود. او با وجود اینکه به توانایی‌های خود بسیار اطمینان دارد، اما از چشم‌انداز جنگ هیجان‌زده نمی‌شود و حتی در نبرد نیز بیانی خسته از خود نشان می‌دهد. او در فرماندهی رامن فوق العاده قابل اعتماد است و به تدریج اعتماد زیردستان خود را به دست آورده است. واکاسا همچنین پیروی اصول نسل اول اژدهای سیاه است و تا جایی که بتواند از دوستان خود مراقبت می‌کند.

تاریخچه

واکاسا قبل از تأسیس اژدهای سیاه در کنار کیزو آراشی، تاکئومی آکاشی و شینیچیرو سانو، رهبر باند کودو رنگو بود که بر کانتوی شرقی تسلط داشت. باند او اغلب با باند غربی راگناروک که زمانی توسط بنکی رهبری می‌شد درگیر بود، اما شینیچیرو با متحد کردن این دو باند و تشکیل گروه جدیدی اختلافات را حل کرد و واکاسا به عنوان کاپیتان واحد حمله ویژه باند جدید شد. پس از انحلال نسل اول اژدهای سیاه، واکاسا وقت خود را صرف مدیریت و نگهداری یک باشگاه ورزشی با بنکی کرد تا این که سنجو کاواراگی او را برای پیوستن به باند تازه تشکیل شده‌ی برامن دعوت کرد.

صفحات دیگر