ویکی توکیو ریونجرز

بر پایه سیستم حالت روشن حالت تاریک

نبرد سه خدا

اشتراک‌گذاری

نبرد سه خدا

Battle of Three Deities

نبرد سه خدا - توکیو ریونجرز

تاریخ

۷ جولای ۲۰۰۸

مکان

پارک تفریحی

دلیل

با مرگ دراکن، برامن تصمیم به گرفتن انتقام از روکوهارا تاندای را داشت.

نتیجه

اولین نمایش

چپتر ۲۲۴ (مانگا)

نبرد سه خدا (Battle of Three Deities) اشاره به نبردی پیش‌بینی نشده در تاریخ ۷ جولای ۲۰۰۸ بین سه باند روکوهارا تاندای، برامن و کانتو مانجی گنگ دارد.

پسایند

این درگیری منجر به مرگ دو نفر شد، دراکن و ساوت ترانو. با درخواست سنجو، باند برامن برای پایان دادن به درگیری کنار رفت. روکوهارا تاندای توسط باند کانتو مانجی تصاحب شد. بدون وجود خدایان دیگر، کانتو مانجی که مانعی بر سر راهش نبود تبدیل به باند برتر کشور شد. با پایان دوره سه خدا، مانجیرو سانو عصر جدیدی را در ژاپن آغاز کرد.

پس از این درگیری، کوکونوی، تاکمیچی را به دلیل جراحاتش نزد اینوی برد. اینوپی موافقت کرد که او را به بیمارستان ببرد و تاکمیچی تحت مراقبت اینوپی قرار گرفت. چند روز پس از پایان نبرد، همه اعضای قدیمی تومان گرد هم آمدند. با این حال، تاکمیچی به دلیل وضعیت کما در آن شرکت نکرد اما به محض به هوش آمدن توسط چیفیو در بیمارستان به او اطلاع داده شد.

چند هفته پس از به هوش آمدن تاکمیچی، اعضای تومان به ملاقات او رفتند و به او گفتند که تاکمیچی می‌تواند روی همه حساب کند زیرا او بیشترین تأثیر را از مرگ دراکن گرفته بود. پس از آن، تاکمیچی به هینا قول داد که با مایکی مقابله کند. یک ماه بعد، تاکمیچی شروع به عضوگیری برای باند خود کرد و طرح خود را برای پایان دادن به باند کانتو مانجی آغاز می کند.

صفحات دیگر